واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام بر علیه بیماری‌های واگیردار در گچساران

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۴:۳۷:۲۹
کد خبر: ۱۰۷۵۲۲۱
واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام بر علیه بیماری‌های واگیردار در گچساران
رئیس دامپزشکی گچساران گفت: امسال 300 هزار راس دام سبک، سنگین بر علیه بیماری‌های واگیردار و غیر واگیردار مشترک انسان و دام این شهرستان واکسینه شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛امید افشاری‌نژاد با اشاره به تشریح عملکرد دامپزشکی شهرستان  اظهار کرد:  از ابتدای سالجاری تا کنون 300 هزار رأس دام سبک و سنگین  بر علیه بیماری‌های واگیردار و غیر واگیردار مشترک انسان و دام این شهرستان  توسط اکیپ های دامپزشکی واکسینه شده است.

 وی با بیان اینکه  حفظ بهداشت عمومی و تأمین غذای سالم برای عموم شهروندان از اهم وظایف دامپزشکی است، گفت:  در این مدت  13هزار و 200رأس دام سبک و سنگین  در این شهرستان کشتار شد.

 افشاری نژاد ادامه داد: طی بازرسی‌هایی که از فروشگاه‌های عرضه فرآورده‌های گوشتی صورت گرفته امسال 11 هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد پروتئینی خام و غیربهداشتی از فروشگاه‌های این شهرستان کشف و ضبط شد.

وی  ابراز کرد: در این مدت  هفت هزارو ۳۰۰ کیلوگرم مواد خام و غیربهداشتی در گچساران معدوم سازی شد.

رئیس دامپزشکی گچساران با اشاره به اینکه طی این مدت هشت هزار و 500بازرسی‌ از اماکن تهیه، نگهداری و  عرضه گوشت و فرآورده‌های خام دامی توسط بازرسان اداره دامپزشکی گچساران انجام شده است، افزود: از مجموع بازرسی انجام گرفته چهار پرونده تخلف تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز