فائزه عقیلی؛

روابط عمومی ها در ایجاد وحدت و امید بخشی جامعه نقش برجسته ای ایفا می کنند

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۲۱:۳۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۵۴۰۷
روابط عمومی ها در ایجاد وحدت و امید بخشی جامعه نقش برجسته ای ایفا می کنند
 سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی گفت: روابط عمومی ها ، بازوان پرتوان و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان در دستگاه های اجرایی هستند از این رو نقش برجسته و تاثیر گذاری در ایجاد وحدت و امیدبخشی جامعه ایفا می کنند . 

به گزارش برنا از اراک ، فائزه عقیلی در نشست ابلاغ آیین نامه روشنگری رسانه ای در محل سالن غدیر استانداری مرکزی ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول و گرامیداشت روز اراک بیان داشت : روابط عمومی ها باید پاسخگوی شبهات دستگاه های اجرایی ذیربط خود باشند و اطلاع رسانی لازم را نسبت به اقدامات و دستاورد ‌و عملکرد مجموعه دولت و نظام داشته باشند .

وی تاکید کرد : ماحصل وحدت ، همدلی و امید بخشی به جامعه ، تبیین مشکلات ، اقناع افکار عمومی و تقویت اعتماد عمومی مردم است که این مهم از وظایف اصلی روابط عمومی ها است .

سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری مرکزی اظهار داشت : روابط عمومی ها در راستای پوشش رسانه ای و بسترسازی لازم برای افزایش امید در جامعه ، برنامه ریزی منسجم داشته باشند تا در سال پایانی دولت تدبیر و امید گام های موثرتری در این خصوص بردارند .

عقیلی با اشاره به اهداف آیین نامه ابلاغی روشنگری رسانه ای نیز گفت : آیین نامه ابلاغی باید توسط روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان تبیین و به عنوان نقشه راه مدنظر قرار گیرد تا در راستای اهداف تعیین شده موفق تر از گذشته عمل کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز