در آئینی از بانوان برتر حوزه ورزش و معنویت در هیات رزمی استان تجلیل شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۰:۲۹:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۵۴۸۹
در آئینی از بانوان برتر حوزه ورزش و معنویت در هیات رزمی استان تجلیل شد
در مراسمی و با حضور مدیر کل ،معاونین ،رئیس و اعضای هیات رزمی استان از برترینهای حوزه ورزش و معنویت در بخش ورزش بانوان هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان کهگیلویه وبویراحمد؛در این مراسم که با حضور علوی مدیر کل ،شجاعی معاونت توسعه ورزش ،مهرابی سرپرست گروه ورزش بانوان اداره کل ،التیامی کارشناس فرهنگی اداره کل ،حسینیان رئیس هیات رزمی استان و اعضای این هیات در محل دفتر مدیر کل ورزش و جوانان استان برگزار شد ،از بانوان برتر حوزه ورزش و معنویت با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست ،از تلاش های هیات رزمی در توسعه فعالیت ها و موفقیت های بخش بانوان تقدیر و خواستار آنالیز فعالیت های ورزش بانوان هیات و الگو پذیری بانوان از سیره و روش زندگی ائمه اطهار شد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان از اتفاقات خوب و کسب مقام های بانوان ورزشکاران هیات رزمی استان ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت :تدبیر و مدیریت خوب رئیس و اعضای هیات در فضای ورزش رزمی در استان و کشور بازتاب خوب داشته و هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد یکی از هیات های برتر در کشور است.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ،فعالیت فرهنگی را جزو مهم و اساسی و لاینفک ورزش دانست و خواستار اولویت کارهای فرهنگی در کار امورات ورزشی در هیات های استانی شد.
علوی ،بر ارتقاء روح پهلوانی و پهلوان منشی در هیات ها تاکید و خواستار تکریم پیشکسوتان ،مربیان ،داوران و توسعه فرهنگ سازی در احترام به ریش سفیدان ورزش شد. 
 
وی از ارتقای و کسب مقام های هیات رزمی استان در بخش بانوان در جشنواره استعداد های برتر کشور ابراز خرسندی و ضمن تاکید بر رعایت شئونات اجتماعی ،اخلاقی و ورزشی در ابعاد مختلف ،بیان داشت :طبق منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا ،کمتر از شهادت نیست.
 
حسینیان ،رئیس هیات رزمی استان از اجرای طرحهای کوتاه مدت در حوزه دفاع مقدس و تربیت بدنی در بخش بانوان این هیات و شرکت 200 ورزشکار در طرح روایت گری پد خندق خبر داد.
 
رئیس هیات رزمی کهگیلویه وبویراحمد از انتخاب 40 نفر برگزیده در این طرح توسط هیات رزمی استان خبر و گفت :در این طرح شاهد حضور و شرکت فرمانده هان سپاه فتح استان و جبهه و جنگ هستیم.
 
در این مراسم از تعدادی از بانوان قهرمان هیات رزمی که در میادین قهرمانی کشوری صاحب مقام و عنوان شدن و بانوان برتر حوزه معنویت با اهدا لوح سپاس و هدایایی تقدیر و تجلیل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز