۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر امحا شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۲:۰۱:۲۰
کد خبر: ۱۰۷۵۶۷۹
۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر امحا شد
به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی روز سه شنبه در آیینی با حضور مسئولان، اعضای شورای هماهنگی و خانواده شهدا ۲ تن و ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر امحا شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در این آئین گفت: از سال گذشته تاکنون ۳۲ تن و ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده‌است که از این میزان هشت تن و ۵۰۰ کیلوگرم مربوط به سال‌جاری است.

 ارسطو ترکمان منش ادامه داد: ارزش مواد مخدر امحاء شده ۱۶۰ میلیارد ریال است که اگر این مواد کشف نمی‌شد و قاچاقچیان موفق می‌شدند آنها را وارد جامعه کنند بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از افراد جامعه آلوده به مصرف مواد مخدر می‌شدند.

او اضافه کرد: در یک سال گذشته ۷۲ باند مرتبط با مواد مخدر در استان بوشهر  شناسایی و متلاشی شد که از این شمار ۲۵ باند مربوط به هفت ماه سال ۹۹ و ۴۷ باند نیز مربوط به سال گذشته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر گفت: همچنین در یک سال گذشته پنج هزار نفر مرتبط با جرائم مواد مخدر در استان بوشهر دستگیر شده‌اند که از این شمار یکهزار و ۹۰۰ نفر مربوط به سال‌جاری است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز