همزمان با هفته تربیت بدنی؛

آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی نیز با متراژ ۲۲ هزار متر مربع

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۱۳:۰۸:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۵۷۲۷
آغاز عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی نیز با متراژ ۲۲ هزار متر مربع
عزیزی خبرداد:عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی نیز با متراژ ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۵۱۸ میلیارد ریال در شهرستان‌های استان خراسان جنوبی آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: امروز شاهد بزرگترین رویداد عمرانی و کلنگ‌زنی ۱۴ پروژه ورزشی در هفت شهرستان استان با اعتبار ۵۱۸ میلیارد ریال هستیم که با افتتاح این پروژه‌ها ۲۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع به فضای سرپوشیده و روباز خراسان جنوبی افزوده می‌شود.

حسن عزیزی روز سه‌شنبه در آیین آغاز بهره‌برداری همزمان از پنج زمین چمن مصنوعی و عملیات اجرایی ۱۴ پروژه ورزشی در استان خراسان جنوبی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در منطقه نمونه گردشگری «بند دره» بیرجند برگزار شد، افزود: اگر امروز ورزش و جوانان خراسان جنوبی در توسعه زیرساخت‌های مناطق کمتر برخوردار به ویژه مناطق روستایی حرفی برای گفتن دارد مرهون حمایت‌های استاندار سابق و تیم مدیریتی ایشان است.

وی گفت: توسعه نشاط اجتماعی و جلب مشارکت نهادمند مردم در عرصه‌های مختلف از مهمترین اهداف ماست که اولویت مبنایی اداره کل ورزش و جوانان برای توسعه نشاط اجتماعی ارتقای زیرساخت‌های ورزشی است و امروز با افتخار می‌گوییم در ۱۵ ماه گذشته با حمایت‌های استاندار ۳۲ پروژه ورزشی را در سراسر خراسان جنوبی به بهره‌برداری رساندیم که ۲۵ پروژه در مناطق روستایی بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی بیان کرد: روند ساخت استخر سرپوشیده بشرویه ۱۰ سال دچار فرسایش شده بود که سال گذشته افتتاح شد و ۶ سالن ورزشی چند منظوره و تخصصی در شهرستان‌های مختلف استان برای استفاده عموم و جوانان به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار داشت: نقطه تحول و جهشی که در ماموریت‌های حوزه ورزش و جوانان داشتیم نگاه به توسعه زیرساخت‌ها در مناطق کمتر برخوردار استان بوده و امروز اتفاقات مبارکی در این حوزه رقم خورده است.

عزیزی گفت: همچنین در زمینه توسعه مشارکت حداکثری مردم، تسهیل فضای کسب و کار مورد توجه اداره کل ورزش و جوانان قرار گرفت و با وجود شرایط کرونا ۱۵۰ مجوز تاسیس و تمدید باشگاه‌های ورزشی خصوصی در سراسر استان صادر شد که موجب توسعه سرانه فضای ورزشی شده است.

وی افزود: هدیه ویژه استاندار سابق خراسان جنوبی به مناسبت هفته تربیت بدنی، اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار بود و ۱۱ میلیارد تومان از این منابع با ابتکار وی در حوزه معین‌های چهار شهرستان مرزی استان بود که نهادهای انقلابی و حاکمیتی برای تکمیل پروژه‌های ورزشی به ما کمک کردند.

وی گفت: در مجموعه ورزشی بند دره بیرجند هم قرار است هفت زمین ورزشی افتتاح شود که امروز چمن مصنوعی فوتبال افتتاح شد و بقیه پروژه‌ها به مرور افتتاح می‌شوند.

پنج زمین چمن مصنوعی فوتبال به متراژ هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار بیش از ۳۸ میلیارد ریال امروز به طور همزمان در استان خراسان جنوبی افتتاح شد که شامل زمین چمن مصنوعی شهید سردار حاج قسم سلیمانی در بند دره بیرجند و همچنین زمین‌های چمن مصنوعی روستاهای گلوباغ در شهرستان سربیشه، آنیک، تخته جان و براندود در شهرستان درمیان است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز