دکتر اربابی خبرداد:

هیچ محدودیتی برای بیمه سلامت رایگان نیست / بیماران کرونایی نگران بیمه رایگان نباشند

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۴۵:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۶۱۱۵
هیچ محدودیتی برای بیمه سلامت رایگان نیست / بیماران کرونایی نگران بیمه رایگان نباشند
مدیرکل بیمه سلامت بیان کرد:تاکنون هیچ کسی با موضوع بیماری کرونا و فاقد بیمه باشد به ما مراجعه نکرده است و اگر کسی مراجعه کرد آن فرد را بیمه می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، به مناسبت هفته گرامیداشت بیمه سلامت نشست خبری دکتر اربابی مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی برگزار شد.

اربابی با بیان اینکه از 3 آبان ماه روز تصویب بیمه همگانی است گفت: به همین مناسبت سازمان بیمه سلامت شکل گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت گفت:امروز ما متفخریم که هر ایرانی که فاقد پوشش بیمه ای باشد را بیمه کنیم. وی با اشاره به اینکه عملکرد در بیمه های پایه به صورت یکسان نزدیک شده است ادامه داد: همپوشانی بیمه ها به خوبی در حال انجام است.

اربابی گفت: 62 درصد جمعیت استان دارای بیمه سلامت هستند که بالغ بر 60 هزار نفر رفع همپوشانی شده اند و افراد چند بیمه ای به حداقل رسیده اند.وی بیان کرد: امروزه شرایط نسخه نویسی الکترونیک و پرونده های الکترونیکی بستری به صورت همزمان انجام دهیم که اکنون با این ابزار ها بهره وری بیمه را افزایش دهیم.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی عنوان کرد: بدهی ما به موسسات طرف قرارداد تا پایان تیرماه را پرداخت کردیم و همچنین سطح یک را تا پایان شهریور پرداخت شده است که براساس قوانین جاری ما در وضعیت مناسبی قرار داریم.

اربابی با بیان اینکه مردم باید منابع بیمه ای را متعلق به خودشان بدانند گفت: مردم دفترچه بیماری خودشان را در اختیار افرادسو قرارندهند.

مدیرکل بیمه سلامت خراسان جنوبی عنوان کرد:طبق سخنان مقام معظم رهبری همه ایرانی ها باید از بیمه سلامت استفاده کنند و این موضوع دستیافتنی نیست و کلیه ارگان های دولتی و نظام جمهوری اسلامی باید با همراهی کنند.

اربابی خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ کسی با موضوع بیماری کرونا و فاقد بیمه باشد به ما مراجعه نکرده است و اگر کسی مراجعه کرد آن فرد را بیمه می کنیم.

وی تاکید کرد: بیمه رایگان سلامت سقف و محدودیت ندارد که با آزمون وسع که گرفته می شود 50 درصد از بیمه شدگان ما حق بیمه پرداخت می کنند.

مدیرکل بیمه سلامت از 17 بیمارستان فعال در استان خبرداد و بیان کرد: که از این تعداد 14 بیمارستان دولتی و 3 بیمارستان دولتی دانشگاهی است که از 14 بیمارستان پرونده الکترونیک به صورت کامل انجام می شود و بیمارستان تامین اجتماعی ظرف یک ماه آینده به این جمع خواهد پیوست.

وی از تولید 100 هزار نسخه الکترونیکی در استان خبرداد و گفت:بازه زمانی که برای جامعه پزشکی تعیین کردیم از ابتدای آذرماه سالجاری تمامی نسخه الکترونیکی انجام شود.

اربابی گفت: در صورت پوشش بیمه ای 100 درصد و الکترونیکی شدن آن استفاده از دفترچه بیمه کاهش خواهد یافت.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز