برگزاری پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت بانوان با ورزش در یاسوج

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۹:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۶۱۶۱
برگزاری پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت بانوان  با ورزش  در یاسوج
برگزاری پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت بانوان با ورزش در یاسوج به مناسبت گرامیداشت هفته ملی سلامت بانوان ایران به همت امور بانوان و خانواده استانداری و ورزش همگانی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نادیا صداقت مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد با حضور  در این پویش،  ضمن تبریک هفته ملی سلامت زنان ایران و هفته تربیت بدنی و تقدیر از هیات همگانی ورزش استان  گفت: پایه و اساس هر جامعه ای خانواده است و نقش ما زنان در بنیان سالم خانواده مهم است بخصوص در این روزهای کرونایی دعوت می کنم از همه خواهران و مادران عزیز که به ورزش توجه بیشتر نمایند و بتوانیم با ایجاد نشاط و سلامت در خانوادده و رعایت پروتکل های بهداشتی نقش بهتری در کنترل و مقابله با کرونا داشته باشیم. 

حسینی مدیر ورزشهای همگانی شهرستان بویراحمد ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به همه مردم استان بخصوص بانوان که نقش اصلی خانواده را بر عهده دارند گفت:   پویش ملی ارتقای نشاط و سلامت بانوان  با ورزش  با همت  اداره ورزش جوانان استان هیات ورزش های همگانی وامور بانوان و خانواده استانداری در راستای  بزرگداشت هفته سلامت ملی زنان و هفته تربیت بدنی با حضور بانوان شاغل در استانداری و شرکت مخابرات استان در محل پارک ولایت برگزار شد و در پایان نیز به قید قرعه هدایای ورزشی اهدا شد.

وی با اشاره به اینکه هیات ورزش های همگانی فعالیت ها و برنامه های زیادی در سطح استان در جهت نشاط و سلامتی مردم برگزار می کند گفت: در خال حاضر با عنالیت به حضور بیماری کرونا و لزوم ایجاد نشاط بین مردم برنامه ای تحت عنوان « آوای ورزش در همسایگی» را در مجتمع های مسکونی  که امکانات ورزشی ندارند  با حضور مربیان مجرب ورزشی در روزهای زوج هر هفته در این مکانهای مسکونی برنامه های شاد ورزشی برگزار می کنیم تا علاوه بر انشط مردم با حفظ سلامت جسمی خود بهتر با کرونا مقابله کنند.

حسینی افزود: از جمله مکانهایی که طرح « آوای ورزش در همسایگی» اجرا می شود ، مجتمع بهار اداره راه،  مجتمع یاس و بهار شهرک امام حسین و مجتمع ساحلی یاسوج  و علاوه بر آن ورزش های صبحگاهی همگانی در پارک ولایت و آبشار یاسوج و  هر صبح روزهای زوج هفته برگزار می شود.

حسینی در پایان ضمن درخواست از مردم و مسئولین  و توجه به ورزش روزانه گفت: مهمترین چالش  ورزش همگانی استان به نان چالش « به وقت ورزش» که دعوت می کنیم همه عزیزان در هر مقام و مکان و زمانی که هستند به مدت 20 دقیقه روزانه ورزش کنند تا با ویروس کرونا مقابله کنیم و آن را شکست دهیم.

لازم به ذکر است در این برنامه مهرابی معاونت ورزش بانوان و فرامرزی مسئول کمیته مادران و جهان آرا هیات ورزش همگانی و تعدادی از بانوان استانداری و شرکت مخابرات استان شرکت نمودند . 

 

نظر شما