استاندار مرکزی:

کاهش آمار قربانیان حوادث ترافیکی دغدغه مهم مسئولان است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۵:۴۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۶۵۰۰
کاهش آمار قربانیان حوادث ترافیکی دغدغه مهم مسئولان است
استاندار مرکزی گفت: اجرای طرح‌های مختلف ترافیکی تضمین کننده جان مردم است و نگاه هزینه‌ای به هوشمندسازی ترافیک و اقدامات فرهنگی در این راستا خطا است.

به گزارش برنا از اراک، سید علی آقازاده در نشست شورای راهبری تصادفات استان مرکزی در اراک، افزود: کاهش آمار قربانیان حوادث ترافیکی دغدغه مهم مسئولان است و  فرمانداران و شهرداران استان باید تمامی تلاش خود را برای همکاری با طرح‌های ترافیکی حوزه  پلیس و راهداری به کار گیرند تا تصادفات به حداقل ممکن برسد.

وی بیان کرد: هوشمندسازی ترافیک راهبردی مهم و اولویت‌دار در استان مرکزی است چرا که نقش موثری درکاهش جرایم رانندگی، بهبود انضباط اجتماعی و کنترل حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن دارد.

استاندار مرکزی ادامه داد:  استان‌مرکزی در مسیر شاهراه شمال به جنوب کشور واقع شده و  سالانه بیش از ۱۵۰ میلیون تردد در جاده‌های آن صورت می‌گیرد و نیاز است که طرح‌های ترافیکی در این خطه با حساسیت ویژه تهیه و اجرا شود تا تصادف‌ها کاهش یابند.

آقازاده اظهار داشت: اقدامات ترافیکی پلیس در یک سال و نیم اخیر روند کاهشی را در حوادث رانندگی درون و برون شهری در استان مرکزی در پی داشته که باید دامنه این اقدامات با نگاه کارشناسی گسترده‌تر شود.

 

نظر شما
پرونده ویژه