فرماندهی انتظامی استان بیان کرد:

افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۱۷:۵۶:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۶۵۴۹
افزایش ۸۰ درصدی کشفیات مواد مخدر در استان
فرشید بیان کرد: امروز همکاران ما در سراسر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر با این معضل برخورد قاطعانه دارند و شاهد کشفیات بالا هستیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی،  نشست هم‌اندیشی با علما و بزرگان اهل سنت خراسان جنوبی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی استان برگزار شد

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: تعامل و همراهی بین مرزنشینان و مرزبانان، امنیت مطلوبی را در این استان رقم زده است و این تعاملات باید حفظ شود تا شاهد امنیت هرچه بیشتر در خراسان جنوبی و نوار مرزی شرق کشور باشیم.

سرهنگ ناصر فرشید افزود: در حوزه بازارچه‌های مرزی براساس وظیفه، پیگیر توسعه رفاه این مناطق برای مردم هستیم و در زمینه خدمت به مردم هرچه آرامش جامعه را مختل کند مثل مواد مخدر که جوانان این مرز و بوم را هدف قرار داده است، با آن مقابله می‌کنیم.

وی بیان کرد: امروز همکاران ما در سراسر استان و پلیس مبارزه با مواد مخدر با این معضل برخورد قاطعانه دارند و شاهد کشفیات بالا هستیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از افزایش کشفیات سرقت و کاهش تلفات تصادفات جاده‌ای در استان خبر داد و گفت: همچنین امسال در راستای شعار جهش تولید از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۲ میلیارد تومان کشفیات کالای قاچاق داشتیم و هدف این است که خدمت ما خدمت به خلق خدا باشد.

وی اظهار داشت: نیروی انتظامی در جذب و استخدام نیرو، افراد معتقد به باورهای دینی را جذب کرده چون یکی از اعتقادات دینی ما داشتن حسن خلق و اخلاق خوب است و همکاران ما این حسن خلق را دارند.

سرهنگ فرشید گفت: صداقت، مروت و حسن خلق از ویژگی‌های کارکنان نیروی انتظامی است تا بتوانیم نیروهایی خدوم برای مردم باشیم.

وی افزود: به فرموده امام راحل باید کاری کنیم که آثار آن بماند نه کاری کنیم که بمانیم و این فرمان همواره در دستور کار ماست.

استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد و زیرکوه، درمیان، سربیشه و نهبندان چهار شهرستان مرزی این استان در مجاورت کشور افغانستان هستند.

این استان کویری و پهناور با وجود داشتن مرزهای طولانی با افغانستان از امن‌ترین استان‌های کشور به شمار می‌رود.

برنامه‌های هفته نیروی انتظامی امسال با شعار «با هم برای امنیت و سلامت» ۲۶ مهر تا دوم آبان برگزار می‌شود.

 

نظر شما