۲۰ درصد از اهداف طرح کاداستر در کشور محقق شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۶۶۵۸
۲۰ درصد از اهداف طرح کاداستر در کشور محقق شد
معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: با توجه به موانع پیش روی طرح کاداستر تاکنون ۲۰ درصد آن در کل ایران محقق شده و امسال تحولی در این حوزه باید ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد هاشمی مقدم در مراسم معارفه مدیرکل جدید این سازمان در یاسوج اظهار داشت: هم اینک چند محور مهم در برنامه اجرایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قرار گرفته که یکی از آن ها اجرای کامل طرح کاداستر است.

وی افزود: حدود پنج سال از اجرای این طرح در کشور می گذرد و در این رابطه تمامی مجموعه های متولی باید پای کار بیایند و دیگر هیچ توجیهی برای انجام نشدن این طرح وجود ندارد.

هاشمی مقدم ابراز داشت: با استفاده از توان نیروهای متخصص امید است طرح کاداستر بطور کامل اجرایی شود تا به زودی شاهد جشن پایان این طرح در سراسر کشور باشیم.

کاداستر، سیستم مدیریت الکترونیکی املاک است که با مکانیزه کردن خدمات ثبتی، ثبت سنتی را به سمت ثبت نوین هدایت می‌کند.

وی تاکید کرد: محور و برنامه مهم دیگری که امسال در دستور کار سازمان قرار گرفته واحد های اجرا هستند که تحرک لازم تاکنون در این بخش وجود ندارد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور بیان کرد: در حال حاضر انبوهی از پرونده های حوزه اجرا در بایگانی مانده است که باید هر چه سریع تر رسیدگی شوند.

هاشمی مقدم عنوان کرد: کارکرد سنتی سازمان ثبت اسناد به روش های مدرن ارتقا یافته و در حال حاضر تحولی قابل توجه در ارائه خدمات الکترونیکی به مردم در این سازمان داشته ایم.

وی تاکید کرد: بسیاری از پست های تخصصی این سازمان در استان ها خالی است و به جد کمبود نیرو وجود دارد.

معاون امور اسناد سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بسیاری از اداره کل ها در استان ها مربوط به این سازمان با فقر تجهیزات و وجود ساختمان های فرسوده مواجه اند.

هاشمی مقدم افزود: این ثبت اسناد و املاک کشور سازمانی عریض و طویلی است که وظایف سنگین بر عهده آن است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۸۷ درصد از سطح این استان مراتع و عرصه های جنگلی است و نیاز جدی در زمینه ثبت اسناد در استان وجود دارد.

زمان خوب به عنوان مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم معرفی و از زحمات مرحوم سعید محوری مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز