با دستور رییس جمهور انجام شد:

افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر/ شروع ساخت ۴۷۷۰ مسکن ملی در کرمانشاه

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۷:۱۳
کد خبر: ۱۰۷۶۸۰۹
افتتاح ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر/ شروع ساخت ۴۷۷۰ مسکن ملی در کرمانشاه
آیین بهره برداری از دو هزار واحد مسکن مهر و آغاز عملیات اجرایی 4770 واحد مسکن اقدام ملی در استان کرمانشاه با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، امروز(اول آبان) در حاشیه این مراسم از آغاز عملیات اجرایی 13 هزار و 700 واحد مسکن در استان در قالب تفاهم نامه های طرح اقدام ملی مسکن طی امسال خبر داد.

بازوند گفت: سهم استان کرمانشاه از طرح اقدام ملی مسکن 12 هزار و 700 واحد بود که هزار واحد نیز جدا از برنامه پیش بینی شده در استان اضافه شد.

وی اظهار کرد: همچنین اتمام پنج هزار واحد مسکونی در سال 1399 به عنوان پایان پروژه های مسکن مهر در دستور کار قرار داشت که امروز دو هزار واحد افتتاح و به بهره برداری رسید.

بازوند با بیان اینکه استان کرمانشاه سهمی 25 درصدی در پروژه های مسکن ایثارگران کشور دارد، خاطرنشان ساخت: از مجموع  20 هزار زمین آماده تحویل به ایثارگران، پنج هزار واحد متعلق به استان کرمانشاه است که امروز 300 قطعه زمین به خانواده شهدا تحویل شد.

امروز مراسم آغاز عملیات اجرایی 135 هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی و افتتاح 40 هزار و 180 واحد مسکن مهر با حضور رییس جمهور و استانداران سراسر کشور در 31 استان برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز