کتاب «در امتداد من» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۲:۰۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۷۰۰۰
کتاب «در امتداد من» در کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد
رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کتاب «در امتداد من» شامل مجموعه ای از آثار پوستر هنرمند گرافیست این استان امروز پنجشنبه در شهر یاسوج مرکز استان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدشریف اسلامی اظهار داشت: ۷۴ اثر پوستر در زمینه های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی از احمد  وجدان نژاد هنرمند گرافیست مطرح کهگیلویه و بویراحمد در این کتاب چاپ شده است. 

وی افزود: این کتاب از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت سازمان تبلیغات اسلامی استان، در ۸۸ صفحه مصور رنگی و از  سوی انتشارات آنا پناه به چاپ رسیده است. 

رییس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: احمد وجدان نژاد از هنرمندان بااستعداد کهگیلویه و بویراحمد در بخش گرافیک است که  تاکنون توانسته بارها با درخشش در جشنواره های ملی و بین المللی مقام هایی را کسب کند. 

اسلامی با اشاره به توانمندی ها و قابلیت های چشمگیر هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد و گستردگی فعالیت های آنان، عنوان کرد: آثار فاخری  در زمینه های گوناگون از هنرمندان این استان جمع آوری شده که در صورت مهیا شدن شرایط مالی اقدام به چاپ و انتشار آنها در آینده نزدیک  می شود. 

احمد وجدان نژاد متولد سال ۱۳۶۸ در شهر یاسوج و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی گرافیک است و بخشی از موفقیت های مهم او در  جشنواره های ملی و بین المللی شامل دریافت جایزه جشنواره بین المللی گرافیک در کشور تایوان، برگزیده مسابقه جهانی اکسپوی میلان در  کشور ایتالیا، برگزیده مسابقه جهانی پوستر در کشور چین و برگزیده جشنواره های جهانی FINI در کشورهای مکزیک، ترکیه، اسلواکی و  آمریکاست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز