دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی

۱۳۹۹/۰۸/۰۲ - ۱۶:۵۳:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۷۱۷۱
دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع دسته جمعی در بهمئی
فرمانده انتظامی استان از دستگیری ۶ نفر از عاملان اصلی نزاع بهمئی در کمتر از ۴۸ ساعت خبر داد و گفت:۲ نفر از این افراد به ارتکاب قتل های ناشی از نزاع دسته جمعی اعتراف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سرهنگ ستاد کیقباد مصطفایی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:  در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع  نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای شهر لیکک از توابع شهرستان بهمئی منجر به قتل ۴ نفر در جریان این نزاع بلافاصله اکیب هایی از پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی استان به محل اعزام شدند.

وی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی استان با همکاری ماموران انتظامی شهرستان،با هماهنگی و نظارت دادستان محترم شهرستان بهمئی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و تلاش شبانه روزی موفق به شناسایی و دستگیری۶ نفر از عاملان اصلی نزاع شده و از آنان ۴ قبضه اسلحه گرم  و مقادیری مهمات کشف و ضبط کردند. 

مصطفایی تصریح کرد: ۲نفر از متهمان در بازجویی های مقدماتی به ارتکاب قتل ها اعتراف کردند و تحقیقات تکمیلی با نظارت و ارشادات مقام قضائی در حال انجام است. 

 فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به این که با حضور مقتدرانه پلیس و دستگاه توانمند قضائی استان و شهرستان، امنیت در منطقه برقرار است ،خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع و قانونی بعمل خواهد آورد.

 

نظر شما