معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی:

۹۸ نیروی امدادی موفق به ارتقای درجه شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۰:۴۰:۵۸
کد خبر: ۱۰۷۷۳۵۳
۹۸ نیروی امدادی موفق به ارتقای درجه شدند
معاون جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: ۹۸ نفر امدادگر و نجاتگر با شرکت در آزمون های مهارتی و آمادگی جسمانی موفق به ارتقای درجه شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، محمد حمزه اسعد زاده با اشاره به نحوه و شرایط عضویت در هلال احمر بیان کرد: امدادگران داوطلب جمعیت هلال احمر از طریق شرکت در دوره های عمومی امداد و نجات و تشکیل پرونده حائز درجه امدادگر سه می شوند.

وی ادامه داد: همچنین اعضای داوطلب با شرکت در عملیات ها و برنامه های امدادی و طی دوره هایی ویژه به امدادگر دو، یک و سپس به رده های نجاتگر سوم، دوم، یکم و در نهایت به درجه ایثار ارتقاء می یابند.

اسعد زاده اظهار کرد: اعطای درجات امدادگران و نجات‌گران با هدف ارتقای امدادگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم در کسب آموزش، ساماندهی و حفظ امدادگران و داشتن آرشیو اطلاعات امدادگران انجام می شود. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: ۲۶۲ نفر امدادگر و نجاتگر در کمیته اعطاء و ارتقای درجه استانی واجد شرایط شناخته شده اند.

 وی با بیان اینکه از این تعداد ۹۸ نفر بعد از شرکت در آزمون های مهارتی و آمادگی جسمانی موفق به ارتقای درجه شدند، گفت: این افراد شامل  ۷۸ آقا و ۲۰ خانم می شوند. 

اسعد زاده بیان کرد: پنج نفر از امدادگران استان موفق به کسب درجه نجاتگر یکم،۴۶ نفر موفق به کسب درجه نجاتگر دوم و ۴۷ نفر موفق به کسب درجه نجاتگر سوم شده اند. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین ۳۹ نفر نجاتگر یکم برای شرکت در آزمون کشوری ایثار موفق به کسب امتیاز لازم و برای شرکت در این آزمون معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز