رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی؛

مرد اراکی که زن خود را خفه کرده بود، دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۵۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۷۵۳۲
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتل زن ۴۱ ساله اراکی در عملیات ماموران پلیس این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش برنا از اراک ، سرهنگ کامیار چهری در جمع خبرنگاران افزود: در روز ۳۰ مهرماه سال جاری، در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از منازل مسکونی شهرستان اراک، ماموران پلیس مرکزی به محل اعزام شدند.

وی بیان کرد: در بررسی‌ها، جسد زنی ۴۱ ساله در کمد دیواری منزلش کشف شد و در ادامه تحقیقات جنایی، پس از هماهنگی با مقام قضایی، جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تحقیقات لازم برای شناسایی و دستگیری قاتل در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در ابتدایی تحقیقات پلیس، سرنخ هایی از متواری شدن قاتل به سوی یکی از استان‌های غربی به‌دست آمد و پس از بازگشت دوباره فرد متواری به شهرستان اراک، با حضور بهنگام ماموران، فرد مورد نظر در عملیاتی هدفمند از سوی پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی استان مرکزی انتقال داده شد. 
 سرهنگ چهری اظهار داشت: متهم که مردی ۳۰ ساله است، در بازجویی‌های صورت گرفته به این قتل اعتراف کرد و ادعا کرد، از مدتها پیش با مقتول ازدواج موقت داشته که در روز حادثه در منزل مسکونی همسرش، به علت مظنون شدن او به وی و برداشتن گوشی همراهش، با او درگیر شده و بر اثر شدت عصبانیت با دست‌های خود، مقتول را خفه کرده و پس از پنهان کردن جسد در کمد دیواری، از محل حادثه متواری شده است. 
 وی گفت: در این راستا پرونده‌ای تشکیل و متهم تحویل مقام قضایی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز