اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۸/۰۴ - ۰۱:۱۹:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۷۷۳۸
اعلام زمان و نحوه ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور استان از ۲۹ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ تمامی پذیرفته شدگان باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.          

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: خلاصه مراحل پذیرش شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت "گزارش۲۶۰" بوده و تمامی پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند.

سجاد سجادی تصریح کرد: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و  b۹۹۱ است به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b۹۹۱ اضافه نموده و بدون فاصله درج کنند.

وی عنوان کرد: گذر واژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.         

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: با عنوان اینکه درصورتی که با شناسنامه ویا کدملی موفق به ورود به سیستم نشدند، باید شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند.

وی تاکید کرد: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> "پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود" نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر ۲۵۰ کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

سجادی تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت تنها۵۰ درصد شهریه ثابت هستند و نیازی به پرداخت همه شهریه ثابت نیست.

رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد افزود: دانشجویان باید از طریق منوی اصلی --> آموزش --> گزارش های آموزش --> شهریه --> لیست ها و آمارها-->  فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش ۱۶۳ و پرداخت شهریه خود اقدام کنند که واریز ۵۰ درصد شهریه به منظور کمک به دانشجویان در بدو ورود به دانشگاه بوده و مابقی آن در طول ترم پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور، ابراز داشت: تمامی مراحل پذیرش – پرداخت شهریه ، انتخاب واحد و نهایتا کلاسهای دانشجویان این دانشگاه کاملا  به صورت الکترونیکی انجام می شود ودانشجو حتی با دستگاه تلفن همراه خود قادر به انجام مراحل ثبت نام و شرکت در کلاس ها است.

سجادی بیان کرد: پس از پرداخت شهریه دانشجویان می توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی، انتخاب واحد خود را انجام دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز