استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۰:۵۳:۲۸
کد خبر: ۱۰۷۸۱۱۴
توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نقش مؤثر کانون در توسعه فرهنگی یاد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون کهگیلویه و بویراحمد، کبری اخلاقی نیا مدیر کل کانون با حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد جهت تشریح و اراﺌه طرح‌های عمرانی  و اهداف فرهنگی کانون دیدارو بیان کرد : برخورداری مراکز فرهنگی هنری کانون استان از حمایت و پشتیبانی همه جانبه استاندار در تسریع روند رشد و نتیجه گیری مطلوب می تواند بسیار موثر واقع شود .

کلانتری ضمن تﺃیید برنامه‌های ارایه شده کانون در قالب فعالیت‌های ادبی ، هنری و فرهنگی آن ها را در شناخت استعداد و همچنین کسب مهارت های اجتماعی و فردی بیشتر اثربخش و ماندگار دانست و حمایت بی دریغ و همه جانبه خود را در این زمینه اعلام کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه‌ی طولانی در حوزه‌ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

کلانتری افزود: کانون با سابقه ی طولانی و خدمات موثری که ارائه می‌نماید می‌تواند خلاء های بسیاری را در حوزه‌های فرهنگی و آموزشی پر نماید.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد  نیز در سخنانی با تشکر از حمایت های ویژه استاندار و معاونین وی بر تعامل هرچه بیشتر نهادهای فرهنگی و کانون پرورش فکری تاکید کرد.

اخلاقی نیا  گفت: کودکان این استان بااستعداد، و در زمینه‌های مختلف همچون مطالعه کتاب‌خوانی، نمایش عروسکی و نقاشی و غیره فعالیت خوبی دارند.

وی در ادامه به اهمیت تکمیل و راه اندازی مرکز فرهنگی هنری مادوان اشاره کرد و بیان داشت: کودکان و نوجوانان حاشیه شهر باید از از فعالیت‌ها و خدمات کانون پرورش فکری بهره‌مند شوند.

اخلاقی نیا با اشاره فعالیت‌های کتابخانه های سیار روستایی بیان داشت: راه اندازی کتابخانه سیار روستایی علاوه بر ترویج فرهنگ کتابخوانی می تواند بنیان فرهنگی روستاها را استحکام بخشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز