معصومه ابتکار:

تجلیل از دختران کمند خراسان جنوبی / رویدادها برمبنای توانمندی های استانی باشد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۲۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۸۶۴۱
تجلیل از دختران کمند خراسان جنوبی / رویدادها برمبنای توانمندی های استانی باشد
معاون رئیس جمهور با اشاره به افزایش تعداد دختران دانش‌آموخته، بر لزوم برگزاری بیشتر این گونه رویدادها با تکیه بر ظرفیت‌های استانی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معصومه ابتکار در مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر خراسان جنوبی (کمند) که به صورت مجازی برگزار شد، ابراز امیدواری کرد: دانشگاه‌ها بتوانند با برگزاری چنین رویدادهایی گامی در جهت آماده‌سازی دانشجویان دختر برای ورود به بازار کار و اشتغال بردارند.

وی با اشاره به افزایش تعداد دختران دانش‌آموخته، بر لزوم برگزاری بیشتر این گونه رویدادها با تکیه بر ظرفیت‌های استانی تاکید کرد.

معاون رییس جمهوری با تقدیر و تشکر از رییس دانشگاه بیرجند و عوامل اجرایی رویداد کمند از تفاهم‌نامه بین معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت و افزود: خوشحالیم که در قالب این تفاهم‌نامه، قدمی در جهت توانمندسازی دختران دانشجو برداشته‌ایم.

رییس دانشگاه بیرجند نیز با اشاره به شعار «دانشگاه بیرجند، جامعه‌محور، مهارت‌آموز و کارآفرین» بر همت این دانشگاه برای برگزاری برنامه‌هایی همچون رویداد کمند تاکید کرد.

احمد خامسان گفت: امیداوریم به زودی شاهد بروز نتایج این گونه رویدادها در جهت توانمندسازی دانشجویان باشیم.

مراسم تجلیل از برگزیدگان رویداد کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر خراسان جنوبی با حضور «معصومه ابتکار» معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری و رییس دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار شد.

پخش کلیپ، سخنرانی دانشجویان فعال در رویداد کمند و تجلیل از برگزیدگان از دیگر برنامه‌های این رویداد بود.

دانشگاه بیرجند با بیش از ۴۰ سال سابقه و کارکرد علمی و آموزشی در شرق کشور دارای حدود ۱۲ هزار دانشجو در ۳۴۰ کدرشته در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا است.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) این دانشگاه حدود ۳۰ درصد جمعیت دانشجویی را تشکیل می‌دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز