این دختر زیبا کارگر ساختمان است! + عکس

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۳:۱۸:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۸۸۱۴
این دختر زیبا کارگر ساختمان است! + عکس
دختر جوان و زیبایی که به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار است به پربیننده ترین تصاویر فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش گروه گوناگون خبرگزاری برنا؛ شاید شما نیز با افرادی مواجه شده اید که تنها تن به کاری می دهند که دارای کلاس یا پرستیژ اجتماعی باشد. برای این دسته از افراد کلاس و پرستیژ شغلی، مهمترین مسئله محسوب می شود. اما در این میان کم نیستند زنانی که پا به پای مردان در خارج از خانه کار می کنند تا بتوانند تکیه گاه آنها در زندگی باشند. برای این دسته از زنان کلاس یا پرستیژ شغلی مهم نیست و آنها تنها به هدفی که دارند می اندیشند.

"ژیائو مئی" یکی از این زنان است. انتشار تصاویری که وی را به عنوان یک کارگر ساختمانی مشغول کار در ساختمانی در فیلیپین نشان می داد تبدیل به پربازدید ترین تصاویر این روزهای فضای مجازی شده است. یکی از تصاویر وی را مشغول حمل آجر نشان می دهد. او می گوید می خواهد روی پای خودش بایستد و از نظر مالی به والدینش متکی نباشد. هدف وی پس انداز پولهایش و سپس خرید یک آپارتمان است.

او در این خصوص گفت :" به زودی به هدفم خواهم رسید. هدف من با انجام این کار این بود نشان دهم ما زنان نیز توانایی های انجام کارهای سخت را داریم. می خواهم به زنان بگویم آنها توانایی هایی فراتر از تصورشان دارند. من از انجام این کار لذت می برم و برای من هدفم اهمیت زیادی دارد.

نظر شما
پرونده ویژه