نماینده ولی فقیه در استان مرکزی؛

هرگونه تصمیم نادرست در خصوص  کرونا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۵۷:۳۵
کد خبر: ۱۰۷۸۹۰۴
هرگونه تصمیم نادرست در خصوص  کرونا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: تلاش برای کاهش شیوع بیماری کرونا یک تکلیف شرعی و وظیفه اجتماعی و انسانی است و همه شهروندان باید مسئولانه در این راستا عمل کنند.

به گزارش برنا از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در نشست ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان مرکزی در اراک افزود: خطر کرونا مربوط به عده خاصی نیست و همه در معرض تهدید آن قرار دارند بنابراین ایجاد زنجیره هدفمند اقدامات بهداشتی به‌ صورت آگاهانه و متعهدانه در تمامی لایه‌های جامعه برای توقف کرونا ضروری است.

وی بیان کرد: هرگونه سهل‌انگاری و تصمیم نادرست در خصوص  کرونا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد و می‌طلبد که در بحث اقدامات پیشگیرانه، مراقبت‌های سریع درمانی، کاهش ابتلا و سلامت اجتماعی، بهترین تدابیر اتخاذ شود.

امام جمعه اراک ادامه داد: تقویت روحیه اجتماعی در شرایط کرونایی و به‌ویژه در بین کادر بهداشت و درمان امری حیاتی و باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

آیت‌الله دری نجف آبادی عنوان کرد: مرحله سوم کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا در استان مرکزی باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر هر فردی که توانایی کمک دارد وارد میدان شود.

وی اظهار داشت: مشکلات مالی بیمارستان‌ها جدی شده و شرایط کشور سخت است اما در این روزها صنایع و سایر خیران برای حل مشکلات مالی دانشگاه علوم پزشکی و کمک به درمان سریع مردم در شرایط کرونایی باید به‌صورت ویژه وارد شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز