مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی در گفتگو با برنا عنوان کرد؛

ستاد پدافند زیستی استان نگاه ویژه ای به معیشت جامعه باشگاه دار داشته باشند

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۵:۵۲:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۹۰۲۰
ستاد پدافند زیستی استان نگاه ویژه ای به معیشت جامعه باشگاه دار داشته باشند
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : در حالی که بسیاری از صنوف پرخطر فعالیت می کنند ، تعطیلی باشگاه های ورزشی چه کمکی به کند شدن روند شیوع کرونا می کند. 

به گزارش برنا از اراک ، عابد حقدادی در گفتگوی اختصاصی با برنا افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری خوب باشگاه ها از همان روزهای ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور در اجرای پروتکل های بهداشتی و عمل به دستورات ستاد ملی کرونا پیش قدم بوده است.

 حقدادی  اظهار داشت : این در حالی است که در حال حاضر بسیاری از صنوف پرخطر مثل رستوران ها، کافه ها و مراکز خرید سرپوشیده فعالیت می کنند. وی خاطر نشان کرد: مدیران باشگاها به خاطر حفظ سلامت خود و ورزش کاران همواره فاصله گذاری ها را رعایت کرده و این مهم در بازرسی های مداوم و سرزده همکاران بنده از این امکان بارها گزارش شده است.

وی به موضوع اشتغال جامعه ورزش استان اشاره کرد و گفت : بنابر آمار، حدود ۲۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در باشگاه های استان فعالیت می کنند ، که در واقع با تعطیلی این اماکن موضوع اشتغال این افراد یک دغدغه جدی برای مجموعه ورزش و جوانان استان است.

این مقام مسئول افزود : جامعه ورزش استان ضمن احترام به دستورات ستاد پدافند زیستی استان و مکلف دانستن خود به اجرای مصوبات ستاد در خواست می کند تا در اخذ تصمیمات، نگاه ویژه ای به معیشت جامعه باشگاه دار داشته باشند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : این اداره کل با نظرات کارشناسان خود پیشنهاداتی را به منظور ارائه به ستاد پدافند زیستی استان آماده کرده که امیدوارم با تصویب آن در این ستاد ضمن رعایت مسائل بهداشتی به دغدغه جامعه ورزش رسیدگی شود.

وی افزود: در این بسته پیشنهادی ،  ورزش های گروهی ، انفرادی، توپی ، غیر توپی تفکیک شده اند تا  با نظارت اداره کل ورزش و جوانان تصمیم گیری در خصوص آنها راحت باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز