امام جمعه شهرستان خنداب:

اجرای ارزیابی قانون وسع با توجه به تورم موجود در کشوربرای مردم سخت می باشد

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۸:۴۷:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۹۷۲۸
اجرای ارزیابی قانون وسع با توجه به تورم موجود در کشوربرای مردم سخت می باشد
حجت الاسلام والمسلمین موسوی ،نماینده ولی فقیه و خطیب نمازجمعه شهرستان خنداب ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت و قدردانی از زحمات تلاشگران این عرصه گفت : اجرای قانون وسع در حال حاضر متناسب با نرخ تورم موجود در کشور وهزینه های فراوانی که خانواده‌ها باآن روبرو هستند نمی باشد .

به گزارش برنا از اراک  ، هم زمان با گرامیداشت هفته بیمه سلامت ، خطیب نماز جمعه شهرستان خنداب گفت:هزینه های مردم امروزه بسیار بالاست و سازمانها ونهادهای حمایتی و بیمه ای باید حمایت های همه جانبه ای از اقشار مختلف مردم بخصوص مردم مناطق محروم و مستضعف داشته باشند .

امام جمعه خنداب با بیان این مطلب اضافه کرد، ،مبنای تشخیص درآمدها در سامانه استحقاق سنجی برای ارزیابی وسع از چهل درصد حداقل حقوق قانون کار به شصت درصد افزایش یابد وی همچنین اضافه کرد، شرایط بیمه باید برای روستائیان بسیار آسان و سهل الوصل باشد ،خیلی از روستائیان شاغل نیستند و امروزه با این هزینه های کمر شکن به سختی زندگی روزمره خود را می گذرانند .

امام جمعه خنداب همچنین ضمن قدردانی از اجرای طرحهای بسیار خوبی که سازمان بیمه سلامت در طی چندین سال اخیر اجرایی نموده است ، گفت :اجرای نسخه نویسی الکترونیکی تا پرداخت هزینه بیماران خاص و بیماران کرونا در این شرایط سخت تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا هزینه های سنگینی دارد که سازمان بیمه سلامت با تمام جدیدیت به این مهم پرداخته و در کنار بیمه شدگان خود می باشد .

حجت الاسلام موسی امام جمعه شهرستان خنداب در پایان ضمن قدر دانی از زحمات کارکنان بیمه سلامت بالاخص کارکنان بیمه سلامت شهرستان خنداب به خاطر تعامل و ارتباط مستمری که با مسولین این شهرستان دارند و در راستای خدمت به مردم شهید پرور این خطه خالصانه همت و تلاش می نمایند، تشکر و قدر دانی کرد.. در این دیدار اطاعتی رئیس بیمه سلامت شهرستان خنداب ضمن ارائه گزارش از وضعیت اداره بیمه سلامت شهرستان خنداب و خدمات ارائه شده به بیمه شدگان گزارشی را ارائه نمودند .

جمعیت تحت پوشش بیمه سلامت شهرستان خنداب 58 هزار نفر می باشد که 93 درصد از جمعیت شهرستان را شامل می شود که از این تعداد رقمی معادل 60 درصد بیمه شدگان تحت پوشش در صندوق روستائی هستند و خدمات خود را از طریق 6 موسسه درمانی طرف قرارداد دریافت می کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز