رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد کرونا کرمانشاه:

تعداد بیماران بستری کرونایی در کرمانشاه از هزار نفر گذشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۵:۱۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۰۶۲۲
تعداد بیماران بستری کرونایی در کرمانشاه از هزار نفر گذشت
رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا و بستری در بیمارستان های استان کرمانشاه از مرز هزار و هفت نفر گذشت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه امروز ۱۰ آبان ماه تعداد بستری‌های بیماران کرونایی با توجه به شرایط قرمز استان کرمانشاه از مرز هزار نفر عبور کرد و به هزار و هفت نفر رسیده است.

او افزود: از این تعداد ۳۰۷ نفر در بیمارستان‌های سایر شهرستان‌ها و ۷۰۰ نفر در بیمارستان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به تعداد بیماران بستری شده در بخش آی سی یو بیمارستان‌ها، تصریح کرد: ۱۳۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند که از این تعداد ۳۱ نفر به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

محمدی با اشاره به فوت ۷۲ نفر بر اثر بیماری کرونا طی هفته گذشته در کرمانشاه، خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد افزایش موارد فوتی در هفته گذشته بودیم، به طوری که طی روز گذشته رکورد فوت روزانه با ثبت فوت ۱۶ نفر از هم استانی‌ها در اثر ابتلاء به این ویروس به ثبت رسید و مجموع فوتی‌های استان به ۸۶۵ نفر از ابتدای شروع این اپیدمی تا کنون رسیده است.

او گفت: از مردم عزیز می‌خواهیم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک را به صورت جدی رعایت کنند و از ترددهای غیر ضروری و شرکت در مجالس عروسی و عزا پرهیز کنند زیرا به علت تجمع زیاد در این مراسمات شاهد ابتلاء خانوادگی به این ویروس منحوس هستیم.

نظر شما