حقدادی مطرح کرد :

 صاحبان صنایع ساوه حمایت قاطع خود را از تیم خوشه طلایی اعلام کردند

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۲۰:۰۷:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۰۸۹۰
 صاحبان صنایع ساوه حمایت قاطع خود را از تیم خوشه طلایی اعلام کردند
 مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت : صاحبان صنایع شهرستان ساوه ، حمایت قاطع خود را در بحث سرمایه گذاری و هم اسپانسری تیم خوشه طلایی اعلام کردند . 

به گزارش برنا از اراک، عابد حقدادی در گفت‌و گوی اختصاصی با خبرنگار برنا اظهار داشت: نشست روز جاری با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و صاحبان صنایع این شهرستان در راستای رفع مشکلات و حمایت از تیم خوشه طلایی صنایع ساوه و حضور مقتدرانه این تیم در مسابقات دسته یک فوتبال کشور برگزار شد .

وی افزود : فعالان اقتصادی شهرستان ساوه، قول های مساعدی در خصوص مساعدت و حمایت از تیم خوشه طلایی در بحث سرمایه گذاری و هم اسپانسری داده شد که امید است با برگزاری مباحث کارشناسی شده و با برنامه ریزی در نشست های آتی ، شاهد حضور مقتدرانه این تیم در مسابقات دسته یک، در سال جاری باشیم .

حقدادی ضمن تقدیر از حمایت های معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی، فرماندار ساوه و صاحبان صنایع این شهرستان خاطر نشان کرد : با توجه به نتایج فنی رضایت بخشی که تیم خوشه طلایی صنایع ساوه در دیدارهای تدارکاتی کسب کرد ، و همچنین حمایت های قاطع فعالان اقتصادی شهرستان ساوه ، می توان به حضور این تیم در مسابقات لیگ برتر در سال آتی امیدوار بود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز