فوتی های کرونایی در خراسان جنوبی دو رقمی شد:

فوت ۱۰ بیمار به علت کرونا در خراسان جنوبی / بیرجند و طبس رکورد دار کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۸:۴۰:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۱۴۴۵
فوت ۱۰ بیمار به علت کرونا در خراسان جنوبی / بیرجند و طبس رکورد دار کرونا
رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: ۱۰ بیمار مبتلا به کرونا در استان خراسان جنوبی طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند و ۹ بیمار بستری در آی سی یو بدحال هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، 

محمد دهقانی روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به کرونا و موارد فوت ناشی از این ویروس در خراسان جنوبی اظهار داشت: فوتی‌های جدید سه نفر از شهرستان بیرجند، ۲ نفر شهرستان قاینات، ۲ نفر شهرستان بشرویه، ۲ نفر شهرستان درمیان و یک نفر شهرستان سربیشه هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۴۳۹ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان خراسان جنوبی بستری و از این تعداد ۲۸۶ نفر مبتلای قطعی به کرونا هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: همچنین ۳۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری و ۹ بیمار بستری نیز بدحال هستند.

وی گفت: ۲۰۶ آزمایش جدید در ۲۴ ساعت گذشته انجام شده که از این تعداد ۱۶۳ مورد مثبت جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده و شامل ۵۸ بیمار بستری در بیمارستان‌ها و ۱۰۵ مورد نمونه‌گیری سرپایی از افراد بوده است.

دهقانی اظهار داشت: از موارد مثبت جدید بیشترین تعداد ۵۱ نفر شهرستان طبس و سپس ۴۶ نفر شهرستان بیرجند است.

بیماران تنفسی و کرونایی بستری در بیمارستان‌های خراسان جنوبی و فوتی‌های بر اثر کرونا طی هفته‌های اخیر در خراسان جنوبی افزایش چشمگیری داشته است و کماکان روند صعودی دارد.

خراسان جنوبی که اوایل شهریور امسال با افزایش بیماران تنفسی در این استان به وضعیت هشدار بازگشته بود، بیش از یک ماه و نیم است که جزو استان‌های در وضعیت قرمز قرار دارد.

بیرجند، طبس و قاینات در استان خراسان جنوبی از جمله شهرستان‌های دارای محدودیت در فهرست جدید ستاد ملی مقابله با کرونا هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز