انعقاد تفاهم نامه همکاری ادارات کل زندان ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان کهگیلویه وبویراحمد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۱:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۱۵۰۸
انعقاد تفاهم نامه همکاری ادارات کل زندان ها و کانون پرورش فکری کودکان و نوجونان کهگیلویه وبویراحمد
در راستای اجرای حمایت از اقشار محروم جامعه و به منظور بازگشت سعادتمندانه مددجویان به جامعه، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و زندان های استان کهگیلویه وبویراحمد منعقد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ در نشست مدیران کل دستگاههای مربوطه منصور بیژنی مدیر کل زندان های کهگیویه وبویراحمد هدف از انعقاد این تفاهم نامه را همکاری و مشارکت در زمینه فعالیت های آموزشی، پژوهشی، تبادل اطلاعات و بهره گیری متقابل از ظرفیت های موجود با توجه به اهداف، تعهدات و امکانات طرفین و در راستای آموزش و ترویج فرهنگ زندگی سالم در بین کودکان و نوجوانان و توانمندسازی جامعه هدف کودکان و نوجوانان گروه سنی ۶تا ۱۸ سال عنوان کرد.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد گفت: رسالت ما در مجموعه سازمان زندان ها، اصلاح و تربیت، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان و ایجاد بستر مناسب برای آنان است که در بازگشت به جامعه مرتکب جرم نشوند.

منصور بیژنی اضافه کرد: هر چند وجود زندان برای ما افتخار نیست لیکن ضرورت زندان نیز در جامعه بنا به وضعیت کنونی لازم است و در این راستا همه وظیفه داریم که برای باز اجتماعی شدن زندانیان و کمک به خانواده های بی سرپرست آنان، برای جلوگیری از چرخه جرم اهتمام جدی داشته باشیم.

مدیر کل زندان ها با تقدیر از دلسوزی مدیریت و مجموعه کانون پرورش کودکان و نوجوانان استان اظهارامیدواری کرد تا در راه اعتلاء و توسعه برنامه های فرهنگی و تربیتی و کمک به زندانیان نیازمند همه دست به دست همه دهند تا برنامه های نظام زندانبانی برای بازگشت سعادتمندانه افراد به خطا رفته اجرایی گردد.

اخلاقی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست عنوان کرد: سعی و تلاش همکاران ما در کانون این است که از تمام ظرفیت ها و پتانسیل های درون و برون سازمانی جهت اجرای برنامه های مفید و سازنده برای مددجویان استفاده کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه وبویراحمد ادامه داد: مربیان کانون پرورش فکری، در زمینه هنری، ادبی و فرهنگی فعالیت دارند و در زمینه اعزام مربی به کانون اصلاح و تربیت و اندرزگاه نسوان و همچنین شناسایی فرزندان زندانیان برای آموزش های مجازی در این وضعیت کرونا همکاری، مساعدت و حمایت خواهند کرد.

در پایان مدیران کل دستگاههای مربوطه با تقدیم تفاهم نامه همکاری فی مابین به همدیگربا امضاء این سند همکاری، نسبت به اجرای تعهدات خود قول مساعد دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز