هشتمین سکاندار خراسان جنوبی منصوب شد:

حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۷:۰۲:۵۹
کد خبر: ۱۰۸۱۵۳۰
حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی شد
«حمید ملانوری شمسی» با رای اعتماد هیات وزیران به عنوان هشتمین استاندار خراسان جنوبی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در جلسه امروز - یکشنبه یازدهم آبان ماه - هیات دولت که به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، پیشنهاد وزارت کشور درخصوص انتخاب حمید ملانوری شمسی به عنوان استاندار خراسان جنوبی مطرح شد و به تصویب هیات وزیران رسید.

حمید ملانوری متولد ۱۳۵۱ شهرستان انار استان کرمان است و مدرک کارشناسی الهیات و کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه‌ریزی شهری دارد.

وی خدمت در مجموعه وزارت کشور را با بخشداری انار آغاز کرد، پس از آن سال‌ها به عنوان شهردار بهرمان فعالیت کرد و سپس به عنوان معاون استاندار و فرماندار ویژه رفسنجان انتخاب شد.

ملانوری پس از پایان دوران خدمت در شهرستان رفسنجان به عنوان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کرمان انتخاب شد، همچنین سرپرستی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان را در سوابق خدمتی خود تجربه کرده است.

وی از سال ۱۳۹۷ تا پیش از انتصاب به عنوان استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل سیاسی وزارت کشور بود.

«محمدصادق معتمدیان» استاندار سابق خراسان جنوبی که از آذر ماه ۹۷ در این استان مسئولیت داشت، روز یکشنبه (۲۷ مهر ماه) در جلسه هیات وزیران به عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب و جایگزین «علیرضا رزم حسینی» شد که وی نیز مهر ماه امسال به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت از مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفت.

پیش از این و از ابتدای تشکیل استان خراسان جنوبی در سال ۱۳۸۳ تاکنون به ترتیب ابراهیم رضایی بابادی، سید صولت مرتضوی، قهرمان رشید، وجه الله خدمتگزار، سید علی اکبر پرویزی، محمدمهدی مروج الشریعه و محمدصادق معتمدیان استانداران خراسان جنوبی بودند.

«ناصر خوش خبر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی از ۲۸ مهر امسال با حکم وزیر کشور سرپرستی استانداری را برعهده داشت.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز