افتتاح اولین دفتر استانی موسسه خاتم در استان کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۱۰:۲۰:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۲۰۸۵
افتتاح اولین دفتر استانی موسسه خاتم در استان کهگیلویه و بویراحمد
همزمان بامیلاد پیامبر خاتم، امام صادق علیه السلام و اولین سالگرد موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی اولین دفتراستانی موسسه خاتم در استان کهگیلویه و بویراحمد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛موسسه خانواده اسلامی وتربیت معنوی <<خاتم>> در سال گذشته فعالیت های خود را به صورت استانی آغاز کرد و هم اینک با راه اندازی وفعال سازی دفاتراستانی درسراسر کشور وفرایند اخذ مجوز ملی درصدد است کلیه استانهای کشور دفاتر خود را دایر کنند.

درهمین راستا و با رایزنی های صورت گرفته و ظرفیت های همکاری خوبی که در استان کهگیلویه وبویراحمد وجود دارد مقرر شد تا اولین دفتر استانی موسسه <<خاتم>> در استان کهگیلویه وبریراحمد بامدیریت سرکارخانم مرضیه التیامی جو تاسیس گردد.

موسسه <<خاتم>>؛ موسسه غیردولتی است که باهدف دانش افزایی و ارتقاء  دانش خانواده و توانمندسازی زنان و دختران در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و خانوادگی از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده  است.

هم اینک فعالیت گسترده ای در استان های کشور و تفاهم نامه های مختلفی را دارد و با استفاده ازیک ظرفیت های نخبگانی این فعالیت ها را به صورت پیگیرانه و با همکاری نهادهای مختلف ؛ از جمله معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری و سازمان بهزیستی، سازمان کمیته امدادامام خمینی(ره)،ستاد مبارزه باموادمخدر، سپاه پاسداران و نهادهای دیگری درحال انجام می باشد.

این موسسه جهت نیل به اهداف مذکوراز ظرفیت عظیم اساتید، کارشناسان و نخبگان دانشگاهی بهر می گیرد و امیدوار است با بکارگیری روش های علمی و هدفمند با رویکرد معنوی و اسلامی بتواند گام مثبتی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه مناطق محروم این استان بردارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز