برای اولین بار در استان صورت گرفت:

فراخوان عمومی انتخاب مدیر امور آب و فاضلاب کهگیلویه

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۲۳۸۷
فراخوان عمومی انتخاب مدیر امور آب و فاضلاب کهگیلویه
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد از اعلام فراخوان عمومی برای انتخاب مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان کهگیلویه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ فیض اله پاسره اظهار کرد: در راستای راهبرد شایسته گزینی و ایجاد فرصت‌های برابر برای همه افراد واجد شرایط عمومی و اختصاصی خدمتگزاری این فراخوان اجرا شد.

پاسره گفت: برای اولین بار در استان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب مدیر امور با اعلام فراخوان عمومی انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: انتخاب مدیر امور آبفا شهرستان کهگیلویه با لحاظ و رعایت کلیه شرایط اعلامی در فراخوان شامل: اهم وظایف و مسئولیت های جایگاه اداری مورد نظر، شرایط احراز و شایستگی های عمومی و اختصاصی مورد انتظار انجام می‌گیرد.

پاسره یادآور شد: این رویه برای انتخاب سایر مدیران امور آب و فاضلاب شهرهای استان نیز اجرا خواهد شد و انتخاب مدیران  از طریق فراخوان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت آبفا کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: متقاضیان علاقمند خدمتگزاری می توانند با مراجعه به سایت شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به آدرس www.abfa-kb.ir فرم درخواست را تکمیل  و مدارک مورد نیاز را حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۸/۱۸ از طریق سایت مذکور ارسال نمایند.

پاسره خاطرنشان کرد: پس از ارزیابی اولیه مدارک متقاضیان توسط کارگروه آبفا استان براساس معیارهای اعلامی، از افراد برگزیده و واجد شرایط برای مصاحبه حضوری دعوت بعمل می‌آید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز