حمیدرضا عبداللهی:

آلومینیوم با حمایت مسئولان می تواند باشگاه بزرگی در فوتبال ایران باشد

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۲۰:۰۲:۰۷
کد خبر: ۱۰۸۳۲۲۳
آلومینیوم با حمایت مسئولان می تواند باشگاه بزرگی در فوتبال ایران باشد
مربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با آمادگی خوبی در هفته اول لیگ برتر به مصاف تیم نساجی خواهیم رفت.

به گزارش برنا از اراک،  حمیدرضا عبداللهی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر نساجی در جمع خبرنگاران افزود: از نظر وضعیت آمادگی جسمانی در وضعیت خوبی هستیم و از نظر تاکتیکی هم به شرایط مسابقه رسیده‌ایم و قطعا اوضاع تیم ما هفته به هفته بهتر هم خواهد شد؛ شناخت خوبی از نظر تاکتیکی از بازیکنان پیدا کرده ایم و مطمئنا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر از نظر تاکتیکی، آلومینیوم اراک خواهد بود.

 عبداللهی ادامه داد: اراک از نظر زیرساختی شرایط بسیار خوبی برای میزبانی لیگ برتر دارد و مطمئنا آلومینیوم با حمایت مسئولان می تواند باشگاه بزرگی در فوتبال ایران باشد.

وی افزود: متاسفانه ویروس کرونا باعث شده که نتوانیم از حضور هوادارانی که به ما انرژی و انگیزه می‌دهند بهره ببریم اما به آنها نوید می‌دهیم که بازیکنان قوی، نترس و جسور آلومینیوم با قلبی از طلا آماده رویارویی با نساجی هستند و امیدوارم انرژی هواداران هم یاری دهنده ما باشد. اکثر تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌اند در سال اول حضور خود نمی‌توانند نتایج خوبی کسب کنند اما این موضوع برای آلومینیوم اراک صدق نمی‌کند چون شهر اراک شهری فوتبال‌خیز است و فوتبال‌دوستان زیادی دارد.

 وی ادامه داد: تیم نساجی تیمی قابل احترام و ریشه‌دار در فوتبال ایران است و با تجربه چند رویارویی که با این تیم داشتم، کار آسانی برابر این تیم نخواهیم داشت.

عبداللهی در مورد شرایط لیگ بیستم عنوان کرد: لیگ امسال با توجه به حضور مربیان جوان روی نیمکت تیم‌ها پویاتر و هیجان‌انگیزتر خواهد بود. اگر برنامه مسابقات به‌صورت منظم از سوی مسئولان تنظیم شود شاهد عملکرد بهتر تیم‌ها در طول فصل خواهیم بود.

مربی جدید تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان گفت: تیم هایی که در سال اول به لیگ برتر وارد می شوند، معمولاً نتایج خوبی نمی گیرند اما موضوع در مورد تیم آلومینیوم اینطور نخواهد بود چون مسئولان تیم را مورد حمایت قرار می دهند و هواداران هم حامی تیم هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز