مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در گفتگو با برنا عنوان کرد:

هیئت فوتبال از اصحاب رسانه عذرخواهی کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۳:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۳۳۵۹
هیئت فوتبال از اصحاب رسانه عذرخواهی کند
به دنبال درگیری و بی احترامی مسئول روابط عمومی هیئت فوتبال با خبرنگار خبرگزاری برنا و پس از پیگیری اصحاب رسانه استان مرکزی، مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان استان گفت: خبرنگاران در هر شرایطی در کنار ورزش استان بوده و با پوشش خبری مناسب و بهنگام، رخدادهای ورزشی را اطلاع رسانی کرده اند.

به گزارش برنا از اراک  ، محمد همتی در گفتگو با برنا افزود: تلاش این قشر زحمتکش شایسته تقدیر است و هیچ کس در هیچ جایگاهی نباید با تضییع حقوق این افراد و تهدید و ارعاب آنان شان خبرنگاری را خدشه دار کند.

وی افزود: نه این مسابقات قرار است مقطعی باشد و فقط این هفته برگزار شود و نه اصحاب رسانه قصد تنها گذاشتن ورزش و اهالی ورزش را دارند از این رو است که باید خبرنگاران همیشه و همه جا ارج نهاده شوند.

وی با اشاره به محدودیت های کرونایی که گریبان ورود خبرنگاران و عکاسان به استادیوم را هم گرفته ابراز داشت: هیئت فوتبال باید با رسانه‌ها همکاری های لازم را داشته باشد تا با رفع یا کاهش این محدودیت ها رفت و آمد آنان به استادیوم تسهیل شود.

مدیر روابط عمومی اداره ورزش استان مرکزی در ادامه  گفت: معتقدم هیئت فوتبال باید از اصحاب رسانه و توهینی که بر آن رفته و موجبات دلخوری شان را فراهم کرده عذرخواهی کند.

 همتی افزود: طی صحبت‌هایی که با سازمان لیگ انجام شده این رفتارهای ناشایست به هیچ وجه قابل دفاع شناخته نشده و می بایست با توجه به شرایطی که سازمان مهیا کرده به جامعه رسانه استان اطلاع‌رسانی شده تا آنان در سامانه سازمان ثبت اطلاعات را انجام می‌دادند.

وی خاطرنشان ساخت: با توجه به ادامه این بازی ها باید زمینه دلجویی از خبرنگاران فراهم شود و امید است محدودیت های فعلی جهت حضور خبرنگاران برای هفته بعد مرتفع گردد.

 

 

نظر شما