مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد:

احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی روغن خوراکی به اشد مجازات محکوم می شوند

۱۳۹۹/۰۸/۱۶ - ۱۸:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۳۴۵۰
احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی روغن خوراکی به اشد مجازات  محکوم می شوند
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه روغن خوراکی گچساران گفت:احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی به اشد مجازات محکوم می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ براتعلی صالحی اظهار داشت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بین دستگاهی بنا بر این دستور همکاران ما به صورت جامع و کامل بیش از پیش با سازمان صمت، بسیج، بازار را رصد می کنند.

صالحی افزود: با توجه به اهمیت مصرف روغن در زندگی مردم و عدم رضایت جامعه به اتفاق مسئولین دستگاههای متولی و نظارتی از جمله معاونت بازرگانی سازمان صمت استان از کارخانه خوراکی گچساران بازدید به عمل آمد.

صالحی تصریح کرد: بازار استان فاقد هر گونه کمبود روغن خواهد بود و کسانی که بخواهند این کالای اساسی و محصول استراتژیک را احتکار و یا صادر کنند برخورد قانونی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

مدیرکل تعزیرات افزود: انتظار می رود دستگاههای متولی امر نظارتها رو بیشتر کنند.

صالحی با بیان اینکه: از تمامی دستگاههای امنیتی، انتظامی، نظامی، و تمام دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف استان، هرجایی که اطلاع دارند واقعا داره بحث احتکار صورت میگیرد و مایحتاج عمومی مردم را به تاراج می برند خدای ناکرده مورد سوء استفاده قرار میدهند حتما اطلاع دهند و در نزدیک ترین زمان با هماهنگی دادستان مرکز استان و کلیه شهرستانهای استان برخورد میشود.

معاون بازرگانی سازمان صمت گفت: الحمدالله به وفور و فراوانی کالا هست و ذخیره داریم و هیچ کمبود در بحث روغن نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز