عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی:

توسعه بخش تعاون در حل معضل بیکاری راهگشا است

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۰۹:۱۸:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۳۶۲۵
توسعه بخش تعاون در حل معضل بیکاری راهگشا است
عضو هیات ریسه مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه اصلاح قانون بخش تعاون در دستور کار نمایندگان مردم در خانه ملت قرار گرفته که بر اساس آن زمینه تحقق ۳۳ درصدی بخش تعاون از اقتصاد کشور و نیز اجرای برخی از اصول قانون اساسی فراهم می‌شود.

به گزارش برنا از اراک ، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی  در نشستی با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی در خصوص  بررسی و تبیین لایحه اصلاح قانون بخش تعاون افزود: توسعه بخش تعاون در کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و توجه به این مهم باید در دستور کار جدی قرار گیرد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: توسعه بخش تعاون در افزایش اشتغال پایدار کشور و حل معضل بیکاری راهگشا است و هرچه به این بخش پرداخته شود جا برای کار وجود دارد زیرا توسعه بخش تعاون در تقویت بنیه‌های اقتصادی کشور نقش موثری دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این نشست گفت: تعاون یکی از بخش‌های مهم برای رسیدن به اشتغال است و برای موفقیت بیشتر در این راستا نیازمند حمایت جدی است.

«محمدتقی آبایی هزاوه» افزود: تعاونی‌ها در بخش صادارت نیز گام‌های خوبی برداشته‌اند و شرکتهای استان مرکزی پارسال در حوزه صادرات موفقیت‌های خوبی به دست آوردند و سهم صادرات تعیین شده آنها در سال جاری ۱۳ میلیون دلار است.

وی بیان کرد: تعاون یکی از بخش‌های مهم در راستای تحقق جهش تولید نیز به شمار می‌رود و باید از همه توان و ظرفیت این بخش در این راستا نیز بهره‌گیری کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی ادامه داد:  لایحه اصلاح قانون بخش تعاون یک ضرورت است که انتظار است در مجلس شورای اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز