رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌جنوبی؛

محور انتصابات شایسته سالاری باشد نه سیاست! / از خدمات معتمدیان سپاسگذارم

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۲:۴۹:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۳۸۳۰
محور انتصابات شایسته سالاری باشد نه سیاست! / از خدمات معتمدیان سپاسگذارم
خسروی گفت: از استاندار جدید خراسان جنوبی می‌خواهیم در وزارت کشور در مسائل یارانی که برای خدمت انتخاب می‌شود و انتصابات، محور شایسته سالاری باشد و از مسائل حاشیه‌ای که گسل تفرقه را بیشتر می‌کند، پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، حسین خسروی روز شنبه در نشست شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی که با حضور «جمال عرف» معاون سیاسی وزیر کشور در سالن شهید رجایی استانداری برگزار شد، افزود: از استاندار جدید خراسان جنوبی می‌خواهیم در وزارت کشور در مسائل یارانی که برای خدمت انتخاب می‌شود و انتصابات، محور شایسته سالاری باشد و از مسائل حاشیه‌ای که گسل تفرقه را بیشتر می‌کند، پرهیز شود.

وی اظهار داشت: یکی از دلایل سقوط دولت‌ها از دید امام علی (ع) این است که مسوولی به مسائل حاشیه‌ای بپردازد و مدیران شایسته را آخر بگذارد و مدیران ناشایسته را مقدم کند که همین دلیل سقوط حکومت‌ها است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید خراسان جنوبی از پله اول وزارت کشور، از فرمانداری تا معاونت استانداری کرمان دارای پشتوانه قوی و تجربه است و امیدواریم مسیر توسعه همه جانبه با سرعت، امنیت بیشتر و تعامل همه مدیران با محوریت نماینده ولی فقیه در استان توسط وی رقم بخورد.

وی افزود: اولین ویژگی که از استاندار جدید خراسان جنوبی در وزارت کشور شنیده‌ایم «تدین» است همچنین خط قرمز وی از دید خودش ولایت و خانواده‌های شهدا است که اهمیت دارد.

خسروی گفت: ملانوری در هفته مبارک وحدت از هیات دولت رای اعتماد گرفت و به قول خودش، «اگر یک روز در استان خراسان جنوبی باشد، کار نمایانی را انجام خواهد داد» که امیدواریم این مهم و صحبت ارزشی محقق شود.

وی ادامه داد: استاندار جدید خراسان جنوبی در مصاحبه‌های اخیر و در بیانات خود در محضر نماینده ولی فقیه در استان، ظرفیت‌های خراسان جنوبی را شایسته و بایسته بیان کردند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استاندار جدید مهمترین ظرفیت‌های خراسان جنوبی را منابع انسانی، معادن و محصولات استراتژیک و بازارچه‌های مرزی عنوان کرده است گفت: آنچه ما تاکید می‌کنیم این است که استاندار جدید، حتما پیگیر مسائل جدید باشند چراکه به یقین همانطور که در صحبت‌های ایشان است، راه باید با سرعت و کامل ادامه داشته باشد.

وی گفت: استاندار جدید در محضر نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد که مسیر همان مسیر و تنها خلبان عوض شده و این تعبیر شایسته‌ای است و به نسبت سایر استاندارهای قبلی استان، استاندار جوان در سمت مقام عالی دولت منصوب شده است.

خسروی اضافه کرد: از خدمات شایسته و فراوان و مورد اعتراف شخصیت‌های ملی و استانی سپاسگزاریم.  

وی با بیان اینکه همه ما در وعده‌های داده شده خود مسوول هستیم گفت: همه مدیران در دوره‌های قبل در مصاحبه‌هایی وعده داده‌اند که محور بیرجند - قاین تمام خواهد شد و امیدواریم این مهم  امسال محقق شود.

آیین تکریم «محمد صادق معتمدیان» استاندار پیشین و معارفه «حمید ملانوری» استاندار جدید خراسان جنوبی امروز (شنبه) با حضور معاون سیاسی وزیر کشور، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز