مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:

زمین ساحلی هندبال در استان احداث می شود / به دنبال کسب کرسی در فدراسیون هندبال کشوریم

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۲:۵۶
کد خبر: ۱۰۸۴۵۸۴
زمین ساحلی هندبال در استان احداث می شود / به دنبال کسب کرسی در فدراسیون هندبال کشوریم
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در مجمع انتخابات هیات هندبال استان از احداث زمین ساحلی این رشته در مجموعه علی آباد یاسوج خبر و گفت :کسب کرسی توسط کادر اجرایی استان و نمایندگان استان از اولویت های کاری هیات هندبال کهگیلویه وبویراحمد است .
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد تقی علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد که در مجمع انتخابات هیات هندبال استان به منظور انتخاب رئیس جدید این هیات در یاسوج سخن میگفت ضمن تشکر از مشارکت اعضای مجمع در برگزاری این مجمع ،خواستار برطرف کردن نقاط ضعف و قوت این هیات شد .
 
علوی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان بر توجه به اصل اموزش و ارتقای سطح علمی و دانش مربیان و داوران در هیات تاکید و از صونا بیداد ،میلاد قلندی و ....بعنوان الگوی های ورزشی این رشته یاد کرد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد حضور دو تیم در لیگ برتر آقایان کشور را افتخاری بزرگ برای این رشته و جامعه هندبال دانست و ضمن آرزوی موفقیت برای تیم های فراز بام و نفت و گاز گچساران در دور بعدی مسابقات لیگ برتر هندبال آقایان کشور بیان داشت : کسب کرسی توسط کادر اجرایی هیات ،مربیان و داوران یکی از اولویت های کاری هیات جدید است .
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از احداث زمین ساحلی رشته هندبال در مجموعه علی آباد یاسوج خبر و از پاک دل رئیس فدراسیون هندبال کشورخواست در رشدو ارتقای این رشته در استان و کشور و فتح سکوهای قهرمانی با هیات هندبال استان همکاری کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز