ابلاغ تشکیل بخش سرداران در شهرستان نهبندان

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۰:۴۹:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۵۳۹۰
ابلاغ تشکیل بخش سرداران در شهرستان نهبندان
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی از ابلاغ ارتقای دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران در شهرستان مرزی نهبندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، ناصر خوش خبر گفت: وزیر کشور، ارتقای دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران را به استاندار خراسان جنوبی ابلاغ کرد.

وی افزود: وزیر کشور در ابلاغیه‌ای به استاندار با انعکاس مصوبه هیات وزیران مبنی بر ایجاد بخش سرداران در تابعیت شهرستان نهبندان دستور داد با توجه به قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و آیین‌نامه اجرایی آن، اقدام لازم در این زمینه دنبال شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: براساس این ابلاغیه، روستای دهک در بخش شوسف، مرکز بخش سرداران شهرستان نهبندان شد.

وی گفت: این موضوع که از مطالبات به حق مردم بود و بارها پیگیری شده، در آخرین جلسه هیات دولت در مهر ماه امسال که با حضور استاندار وقت همراه بود، دوباره مطرح شد و نظر مساعد کابینه را به خود جلب کرد.

خوش خبر اظهار داشت: به جهت ارتقای دهستان عربخانه و تشکیل بخش سرداران، تغییراتی به لحاظ تقسیمات کشوری در منطقه شکل گرفته و دهستان‌های گرم تمام ده، سهل آباد و سیدال ایجاد می‌شوند.

وی افزود: روستای سیدال به عنوان مرکز دهستان سیدال، روستای گرم تمام ده به عنوان مرکز دهستان گرم تمام ده و روستای سهل آباد به عنوان مرکز دهستان سهل آباد تعیین شده است.

 

نظر شما