شناسایی۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۰۸:۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۵۹۴۰
شناسایی۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا
مهدی زاده خبرداد: ۲۶۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته در خراسان جنوبی شناسایی شد.
به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته از ۳۸۱ آزمایش کرونا در استان۲۶۵ آزمایش، مثبت قطعی اعلام شد، گفت: از ۲۶۵ مبتلای جدید به کرونا، ۶۰ نفر در بیمارستان‌ها بستری اند و ۲۰۵ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

مهدی زاده افزود: از این تعداد ۴۷ مورد در بیرجند،۸ مورد فردوس، ۸۱ مورد طبس، ۱۱ مورد نهبندان، ۶۴ نفر از قاین، ۱۳ مورد درمیان، ۱۹ مورد سرایان، ۱۲ مورد زیرکوه،۹ مورد بشرویه و یک نفر از خوسف شناسایی شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۸۷ بیمار با علائم بیماری حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از این تعداد ۳۱۶ نفر مبتلا قطعی بیماری کرونا و ۴۸ نفر از مبتلایان کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
 
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۳ بیمار تنفسی در بیمارستانهای استان پذیرش و ۹۴ بیمار بهبود یافته ترخیص شدند.

مهدی زاده با بیان اینکه حال عمومی ۱۳ نفر از بیماران کرونایی بستری در بخش مراقبت‌های ویژه وخیم است، افزود: متاسفانه با ثبت ۱۱ مورد جدید فوت در اثر کرونا در شبانه روز گذشته تعداد فوتی‌ها در اثر بیماری کرونا به ۴۰۴ مورد در خراسان جنوبی رسید.

وی افزود:۴ مورد فوتی مربوط به بیرجند، ۴ مورد مربوط به طبس و شهرستان‌های فردوس، سرایان و خوسف هرکدام یک مورد فوت گزارش کردند.

 

نظر شما