فرماندار خبرداد:

طرح ممنوعیت تردد خودروها در اراک اجرا می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۱:۲۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۶۱۲۶
طرح  ممنوعیت تردد خودروها  در اراک اجرا می شود
فرماندار اراک گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این شهرستان از سوی مردم و اصناف به بیش از ۹۰ درصد رسیده است و امید می‌رود در روزهای آتی شمار باقی‌مانده نیز به جرگه رفتار مسئولانه در پیشگیری از کرونا بپیوندند.

به گزارش برنا از اراک،  حسین بختیاری افزود: طرح تعطیلی سراسری گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار در شهرستان اراک از ساعت ۱۸ عصر روز گذشته (سه‌شنبه) در این شهرستان اجرایی شد و در نخستین روز همکاری خوبی صورت گرفت و انتظار پیش‌بینی شده محقق شد.

وی بیان کرد: تعطیلی این مشاغل در مراکز شهر رعایت شد و تنها فعالیت برخی از مشاغل تعیین شده در حاشیه شهرها وجود داشت که تذکرهای لازم داده شده است.

فرماندار اراک ادامه داد: ۱۰ گروه بازرسی با همکاری تشکل‌های مردم نهاد، اتاق اصناف، دانشگاه علوم پزشکی، فرمانداری و پلیس نظارت بر اماکن شهرستان اراک نیز تشکیل شده که از امروز (چهارشنبه) در نقاط مختلف شهر فعالیت دارند.

بختیاری تصریح کرد: صنوفی که در اجرای این طرح همکاری لازم را نداشته باشند، نخستین بار به آن‌ها تذکر داده می‌شود و بار دوم اخطار و برای سومین بار مهر و موم می‌شود و در این مسیر تعارفی با اصناف متخلف وجود ندارد.

وی عنوان کرد: زدن ماسک در معابر عمومی شهر اراک به‌ویژه در مناطق مرکزی و پر ازدحام به بیش از ۹۰ درصد رسیده و انتظار است مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مقابل این بیماری را در اولویت هر کاری قرار دهند.

فرماندار اراک اضافه کرد: بحث ممنوعیت تردد خودروها از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد نیز از ۲۴ آبان ماه جاری به مدت یک ماه در شهرستان اراک اجرا می‌شود و رانندگانی که در این ساعت تردد داشته باشند مشمول جریمه پنج میلیون و ۱۰۰ هزار ریالی می‌شوند.

بختیاری گفت: در راستای اجرای این طرح، تنها تردد خودروهای خدمات رسان، اورژانس و کارکنان مراکز بهداشت و درمان آزاد است و انتظار است مردم در اجرای این طرح نیز همکاری خوبی را به کار گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز