سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد رتبه عالی کشور را کسب کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۴:۵۵
کد خبر: ۱۰۸۶۳۳۵
سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد رتبه عالی کشور را کسب کرد
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: معاونت سوادآموزی این اداره کل در عملکرد سالانه توانست رتبه عالی و شایسته تقدیر را بین تمامی استان ها کسب کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ هادی زارع پور در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: کسب این موفقیت مهم بر اساس بررسی و ارزیابی شاخص های  عملکردی از سوی سازمان نهضت سوادآموزی کشور بوده است. 

وی افزود: پس از کسب این موفقیت نامه ای از سوی شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور  به حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابلاغ شد.     

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این نامه آمده است که دستیابی به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزم راسخ،  تلاش صادقانه و راهبری هوشمندانه مسؤولان اجرایی استان و همت بی ‌بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام شده است. 

زارع پور عنوان کرد: در این نامه از استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواسته شده به نحو شایسته از افراد مؤثر در کسب این موفقیت تجلیل شود. 

وی ابراز داشت: فعالیت های معاونت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش تمامی استان ها در ۲۵ شاخص عملکردی ارزیابی شد که کهگیلویه و بویراحمد در ۲۳ شاخص بالاتر از میانگین کشوری و در ۱۳ شاخص نیز رتبه اول را تصاحب کرد. 

زارع پور گفت: کهگیلویه و بویراحمد در سه شاخص رتبه دوم و در ۲ شاخص رتبه سوم را به خود اختصاص داد و به لحاظ عملکردی در جمع  چهار استان برتر کشور و صاحب رتبه عالی و شایسته تقدیر شد. 

وی اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد موفق شد در اجرای طرح شتاب بخشی به سوادآموزی، مراکز یادگیری محلی، طرح نماز کلید بهشت،  تبلیغ و اطلاع ‌رسانی، توانمندسازی کارکنان و آموزش دهندگان، نشست های کتابخوانی، طرح آموزش کامپیوتر، طرح خواندن با خانواده،  مسؤولیت پذیری، برنامه عملیاتی و هزینه کرد منابع رتبه اول کشور را کسب کند. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز