دستگیری۶ شکارچی غیرمجاز در گچساران

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۴:۴۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۸۶۳۳۸
دستگیری۶ شکارچی غیرمجاز در گچساران
فرمانده انتظامی گچساران گفت: ۶ نفر شکارچی غیر مجاز در منطقه باباکلان این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سید محمد موسوی اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی باباکلان این فرماندهی ضمن هماهنگی با مرجع قضایی حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ دستگاه خودرو سمند و پیکان مشکوک و آنان را متوقف کردند.

وی بیان کرد:ماموران پس از بازرسی از خودروها هفت قطعه پرنده تیهو ،پنج قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی و ۱۰۷رعدد فشنگ ساچمه ای را کشف و ضبط کردند .  

سرهنگ موسوی  تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران همچنین از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر وسارق حرفه ای و همدستانش از سوی ماموران پاسگاه عبداللهی این شهرستان خبر داد.                  
موسوی اظهار داشت:درپی متواری شدن قاچاقچی مواد مخدر که دارای حکم حبس ابد بود و اقدام به سرقت های متوالی با همکاری همدستانش می کرد،دستگیری مجرم فراری به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی ابراز داشت: با رصد اطلاعاتی و تحقیقات گسترده ماموران پاسگاه انتظامی عبداللهی و هماهنگی دستگاه قضایی دریک عملیات منسجم و ضربتی موفق به دستگیری فرد مذکور و سه نفراز همدستانش شدند.
 موسوی عنوان کرد:  فرد دستگیر شده و همدستانش جهت سیر مراحل قانونی به یگان انتظامی  انتقال و سپس به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.              
 فرمانده انتظامی شهرستان گچساران اظهار داشت:مبارزه با جرائم خشن در اولویت برنامه های نیروی انتظامی است و از مردم این شهرستان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را ازطریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز