امروز رخ داد:

افتتاح ۱۵ طرح آموزشی و مدرسه سازی در استان مرکزی با حضور رئیس جمهور

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۱۰:۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۶۶۲۹
افتتاح ۱۵ طرح آموزشی و مدرسه سازی در  استان مرکزی با حضور رئیس جمهور
۱۵ طرح آموزشی و مدرسه سازی استان مرکزی از مجموع یک هزار و ۵۵۰ طرح آموزشی، تربیتی و رفاهی کشور روز پنجشنبه در آیینی با حضور رئیس جمهوری، استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان به صورت ویدئوکنفرانس به بهره‌برداری رسید.

به گزارش برنا از اراک، طرح‌های افتتاحی استان مرکزی شامل تخریب و بازسازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک، آموزشگاه سردار سلیمانی، شهدای بانک ملی، مدرسه ۱۲ کلاسه استثنایی اراک حاج نقوی سنجانی، تکمیل سالن ورزشی خیری حسن پور، مدرسه سه کلاسه نوین کاشانی شهسوران، مدرسه سه کلاسه شهدای روستای ویسمه و مدرسه ۶ کلاسه خیری روستای عقیل آباد در شهرستان اراک، تخریب و بازسازی مدرسه ابتدایی ۱۲ کلاسه شریعتی، تخریب و بازسازی دبیرستان شبانه‌روزی سرای دانش و تکمیل مدرسه خیریه ۱۲ کلاسه دامن افشان در شهرستان دلیجان، تخریب و بازسازی هنرستان ۲۴ کلاسه طالقانی در شازند، کتابخانه گلستان، تخریب و بازسازی دبیرستان ۱۲ کلاسه پروین اعتصامی و توسعه مدرسه چهار کلاسه در دبستان خلیج فارس شهرستان محلات است.

این طرح‌ها شامل ۱۴۳ کلاس درس است که در زیربنای ۲۱ هزار و ۷۹۶ متر مربع و ۲۰ هزار و ۹۷۷ متر مربع محوطه سازی با یک‌هزار و ۶۴۴ متر مربع دیوارکشی ایجاد شده است.

برای ایجاد ۱۵ طرح مدرسه سازی و آموزشی استان مرکزی، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل ملی، استانی و مشارکت خیران هزینه شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز