تشریح برنامه های هفته و روز گرامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار؛

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد

۱۳۹۹/۰۸/۲۳ - ۱۰:۲۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۶۸۹۳
برگزاری بیش از ۱۰۰۰ برنامه فرهنگی در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در کهگیلویه و بویراحمد
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، بیش از ۱۰۰۰برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان در فضای مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران و ۲۴ آبان روز گزامیداشت کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت: در هفته کتاب امسال که با شعار « دانایی و مانایی» مزین است، بیش از ۱۰۰۰برنامه فرهنگی در کتابخانه های عمومی استان در فضای مجازی و از طریق شبکه های اجتماعی برگزار خواهد شد.


یاسر رحیمیان تصریح کرد: نشست کتابخوان و معرفی کتاب در فضای مجازی، مسابقات کتابخوانی مجازی، مسابقات نقاشی مجازی، قصه گویی و قصه خوانی در بستر گروههای کتابخوانی مجازی، بازنمایی آثار و منابع کتابخانه ای و تولید محتوا و معرفی خلاصه منابع نمایشگاه در فضای مجازی، جلسات مشاوره کتاب و هدایت مطالعاتی اعضاء در فضای مجازی، برگزاری کارگاه های آموزش نقاشی، خوشنویسی و مهارت مطالعه در فضای مجازی، معرفی تصویری کتاب کودک، کارگاه آموزش کاردستی، پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی از جمله برنامه های فرهنگی هفته کتاب در استان است که از روز شنبه ۲۴ آبان به مدت یک هفته در سطح استان و توسط کتابداران پرتلاش کتابخانه های عمومی برگزار خواهدشد.


رحیمیان اضهار داشت:  برگزاری نشست متیل خوانی محلی به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد و مشارکت استانهای چهارمحال و بختیاری، کردستان و خوزستان از شاخص ترین برنامه های هفته کتاب خواهد بود.


وی افزود: همچنین دیدار با برخی از مسئولان استان و همچنین تجلیل از خادمان کتاب و کتابخوانی به همراه برنامه های متنوع فرهنگی در روز سه شنبه ۲۷ آبان در فضای skyroom  صورت خواهد پذیرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز