محمدی مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۰۹:۳۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۷۲۱۶
طی حکمی به امضای سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ،جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، آرش محمدی به عنوان مسئول بسیج ورزشکاران سپاه استان منصوب شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهکیلویه و بویراحمد؛ طی حکمی به امضای سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی ،جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، پاسدار آرش محمدی رئیس هیات ژیمناستیک استان به عنوان مسئول بسیج ورزشکاران سپاه استان منصوب شد.
 
در حکم آرش محمدی بعنوان مسئول بسیج ورزشکاران سپاه فتح استان به امضای سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی آمده است:
جناب سرگرد پاسدار برادر آرش محمدی
به پیشنهاد فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد
به موجب این حکم به عنوان مسئول بسیج ورزشکاران آن سپاه منصوب می شوید.
امید است با اعتماد مطلق به خدای متعال ،فرامین، تدبیر و منویات ولی امر مسلمین و فرمانده معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای "مدظله العالی" عنایت کامل و موازین شرع مقدس اسلام ،رعایت سلسله مراتب فرماندهی و توجه به اساس سپاه که بر پایه احساس تکلیف ،حرارت دینی و شور انقلابی ،شوق و عشق به اسلام و ولایت ،تکیه بر عنصر ایمان ،روحیه جهادی و انقلابی ،ایثار و شهادت طلبی بنا نهاده شده است و نیز بهره گیری از تجربیات متراکم و ارزشمند چهار دهه انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس بتوانید زمان معاضدت با فرماندهی سپاه استان و هماهنگی با رده مربوطه در سازمان بسیج مستضعفین وظایف محوله را به نحو شایسته به انجام رسانید.
بدیهی است ملاک سنجش و ارزشیابی مسئولین، حسن انجام ماموریت ها در راستای ارتقا، سطح معنوی آحاد کارکنان ،توسعه رفتار و اخلاق شایسته و ارزشی فرماندهان و مدیران ،افزایش آمادگی همه جانبه و توجه ویژه به ماموریت های بسیج خواهد بود. مدت اعتبار این حکم سه سال است
 
سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی جانشین
فرمانده کل سپاه در امر بسیج

 

نظر شما