مدیرکل کمیته امداد استان گلستان خبر داد:

بسته های تشویقی کارفرمایی کمیته امداد برای اشتغال مددجویان

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۱:۰۷:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۷۳۲۴
بسته های تشویقی کارفرمایی کمیته امداد برای اشتغال مددجویان
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان به تشریح بسته های تشویقی به کارفرمایان در ازای به‌کارگیری مددجویان این نهاد در جلسه با ابراهیم کریمی،معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار گلستان و مدیران بانک ها پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛عیسی بابایی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت ایجاد اشتغال کارفرمایان و کارآفرینان برای اقشار نیازمند و مددجویان در دستور کار این نهاد قرار دارد، گفت: کارفرمایان در مشاغل و صنوف مختلف درازای به کارگیری هر یک از مددجویان کمیته امداد از بسته‌های تشویقی بهره‌مند‌می شوند.

بابایی در این نشست با اشاره به بسته های تشویقی کارفرمایی این نهاد عنوان کرد: کمیته امداد با اجرای برنامه های متنوع در زمینه ی توانمندسازی و دستیابی به اشتغال مناسب و پایدار در نظر دارد با اعطای بسته های تشویقی به کارفرمایان در قبال بکارگیری مددجویان گام های موثری بردارد.

مدیرکل کمیته امداد استان در این نشست خواستار تعامل مضاعف در راستای پرداخت تسهیلات طرح کارفرمایی با هدف اشتغال به کار مددجویان گلستانی شد و خاطر نشان کرد: کارفرمایان مشمول این طرح به ازای بکارگماری هر نفر از مددجویان (پرداخت حداقل حقوق مصوب اداره کار و بیمه مددجو) می توانند از وام اشتغال به مبلغ ۵۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارفرمایی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۷ ساله بهره مند شوند.

وی با تشریح بسته تشویقی پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ادامه داد: به منظور ایجاد انگیزه در کارفرمایانی که مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را به کارگمارده اند، ۱۰۰% حق بیمه سهم کارفرما طی دوسال ، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه، به کارفرما پرداخت می شود.

بابایی تصریح کرد: حق الزحمه بکارگیری هریک از مددجویان تحت  حمایت این نهاد به موسسات کاریابی و مشاوره شغلی برابر نصف حداقل حقوق و دستمزد مصوب شورای عالی کار در همان سال بعلاوه ۱۰۰ هزار تومان (به عنوان تشویق) می باشد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز