ساماندهی۱۷ تیم واکنش سریع هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۰۸:۱۹:۲۱
کد خبر: ۱۰۸۷۷۱۱
ساماندهی۱۷ تیم واکنش سریع هلال احمر در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۱۷ تیم واکنش سریع هلال احمر استان متشکل از ۸۵ نفر آماده امدادرسانی به آسیب دیدگان احتمالی در موارد ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛سید امان اله جهان بین در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فصل بارندگی و سرما این تیم ها برای امدادرسانی به آسیب دیدگان احتمالی در مناطق شهری و روستایی کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شده اند.

وی بیان کرد: همچنین هفت تیم امدادرسان استان به صورت پشتیبان برای امدادرسانی در مواقع ضروری آماده شده است.

جهان بین تاکید کرد:پنج پایگاه امداد جاده ای و یک پایگاه امداد کوهستان به صورت ثابت در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد: امدادگران استان برای خدمات رسانی بهتر به وسایل مورد نیاز تجهیز شده اند.

جهان بین عنوان کرد:۲ دستگاه خودرو، ۱۰ دستگاه پمپ و لجن کش، ۲ فروند قایق نجات و پنج دستگاه موتور مولد برق از تجهیزات جدید اضافه شده به امکانات امدادگران هلال احمر استان است.

وی گفت:مردم کهگیلویه و بویراحمد در صورت نیاز و حوادث احتمالی با سامانه تلفنی ۱۱۲ تماس بگیرند تا امدادگران در کمترین زمان ممکن برای کمک رسانی در محل حادثه حاضر شوند.

جهان بین همچنین از ساماندهی ۶۹ خانه هلال با هدف آموزش و امدادرسانی به مردم در مناطق روستایی و شهری استان خبر داد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد با اشاره  به اینکه مشارکت برای  مهار بحران بیماری ویروس کرونا از وظایف مهم هلال احمر استان است افزود:در طرح آمران سلامت این نهاد که روزهای پنجم تا پانزدهم اجرا شد به ۵۵هزارنفر نفر خدمت رسانی شد.

جهان بینافزود:در طرح آمران سلامت ۲۱۰ جوان داوطلب کهگیلویه وبویراحمدی با حضور در ۴۲ پایگاه به شهروندان استان خدمات رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمرکهگیلویه وبویراحمد گفت:در طرح آمران سلامت افزون بر تذکرلسانی برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا ۱۷ هزار و ۴۳۴ ماسک توزیع شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز