فرماندار خبرداد:

محدودیت‌های سختگیرانه کرونای از اول آذرماه در اراک اجرایی می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۷۹۴۴
محدودیت‌های سختگیرانه  کرونای از اول آذرماه در اراک  اجرایی می‌شود
فرماندار اراک گفت: ۷۰ درصد اصناف این شهرستان مصوبات ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی در ساعت ۱۸ را رعایت می‌کنند که انتظار می‌رود برای کاهش شیوع ویروس، همکاری‌ها در این خصوص افزایش بیشتری یابد.

به گزارش برنا از اراک، حسین بختیاری  افزود: این طرح برای کاهش شیوع ویروس کرونا در نظر گرفته شده و امید است اصناف به ویژه  آن‌ها که محل کسبشان در حاشیه شهر  قرار دارد، برای حفظ سلامت خود و جامعه، همکاری خوبی با مسئولان امر داشته باشند.

وی ادامه داد: محدودیت‌های سختگیرانه ستاد کرونای کشور برای شهرهایی که در سطح قرمز تعریف شده‌اند، شامل حال شهرستان اراک می‌شود و این مهم از اول آذرماه امسال اجرایی می‌شود.

بختیاری اظهار داشت: ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی و خروج خودروهای بومی از مبادی این شهرستان از اول آذرماه امسال اعمال می‌شود و با متخلفان در این راستا برخورد قاطع و جدی صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: ممنوعیت تردد خودروهای بومی در ساعاتی از ایام روز نیز در اجرای این طرح دیده شده که سازوکار قطعی آن هنوز اعلام نشده است.

فرماندار اراک افزود: سالن‌های ورزشی باید تعطیل باشند و فعالیت آنها ارتباطی به صنوف فعال تا ساعت ۱۸ ندارد و مشاهده شده برخی سالن‌ها به صورت غیرقانونی فعالیت دارند که با آنها برخوردهای لازم و قانونی خواهد شد.

بختیاری تصریح کرد: انتظار است افرادی که برای ورزش به صورت غیرقانونی در این مکان حضور پیدا می‌کنند، خطر را جدی بگیرند، چرا که اگر وضعیت اسفبار بیمارستان‌ها را ببینند حاضر نیستند یک لحظه از منازل خود خارج شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز