رئیس دانشگاه علوم پزشکی :

کلینیک طب سنتی کرونا در اراک افتتاح می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۱:۲۵:۴۱
کد خبر: ۱۰۸۷۹۵۶
کلینیک طب سنتی کرونا در اراک افتتاح می شود
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: کلینیک طب سنتی در اراک ایجاد و تجهیز شده و از اواسط آذرماه جاری آماده خدمات به مراجعان است.

به گزارش برنا از اراک ، دکتر سید محمد جمالیان در جمع خبرنگاران  افزود: کاربری جدید فضای فیزیکی این کلینیک تخصصی با صرف منابع مالی ۵۰ میلیارد ریال ایجاد شده  و با صرف ۱۰ میلیارد ریال این کلینیک تجهیز شده و شرایط پذیرش بیماران کرونایی را دارد.

وی توضیح داد: ظرفیت پذیرش این کلینیک درمان سنتی در شیفت صبح و عصر ۱۰۰ نفر است و در صورت استقبال مردم امکان توسعه خدمات وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک توضیح داد: نیروی انسانی برای این کلینیک تامین شده و ۲ متخصص طب سنتی در این مرکز درمانی ارایه خدمت خواهند داشت و تمامی پروتکل‌های بهداشتی نیز در روند ارایه خدمات رعایت می‌شود.

دکتر جمالیان خاطرنشان کرد: این کلینیک طب سنتی در جوار مرکز بهداشت شهرستان اراک در خیابان هپکو مستقر است و تمامی خدمات تخصصی و مشاوره‌های طب سنتی و داروهای گیاهی موثر بر درمان کرونا در آن ارایه می‌شود.

وی در خصوص راه‌اندازی کلینیک تخصصی دندانپزشکی اراک در مکان جدید نیز گفت: این مرکز ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی دارد و یکی از مجهزترین کلینیک‌های دهان و دندان غرب کشور است که با تعرفه دولتی ارایه خدمات دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: مراجعان به کلینیک دندانپزشکی اراک در نوبت صبح به صورت کامل از مزایای تعرفه دولتی در این کلینیک تخصصی بهره‌مند می‌شوند و در نوبت عصر هزینه‌های خدمات به‌صورت نیمه دولتی محاسبه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز