به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی:

مسابقه کتابخوانی "محمد پیامبر مهربانی ها" برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۰:۴۷:۲۶
کد خبر: ۱۰۸۸۴۹۱
مسابقه کتابخوانی محمد پیامبر مهربانی ها برگزار می شود
رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد، گفت: مسابقه کتابخوانی «محمد (ص) پیغمبر مهربانی ها» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت و به همت هیئت اسکواش استان برگزار می‌ شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ کمیته فرهنگی و روابط عمومی این هیئت در راستای گرامیداشت میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص)  و ترویج فرهنگ کتابخوانی مسابقه کتابخوانی 《محمد پیامبر مهربانی ها》را برگزار می کند.

آذر صفایی نیا عنوان کرد: این مسابقه کتابخوانی در دو بخش عمومی و نوجوان برگزار می شود. 

وی گفت: در بخش عمومی شرکت کنندگان به سوالات تشریحی  کتاب 《محمد پیغمبری که از نو باید شناخت》 نوشته "کنستان ویرژیل گئورگیو" ترجمه ذبیح الله منصوری در موضوع حضرت محمد (ص) انتشارات زرین  پاسخ می دهند. 

رئیس هیئت اسکواش کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: در بخش نوجوان نیز کتاب 《داستان دوران کودکی پیامبر》"نویسنده / مترجم : عبدالحمید جودة السحار / عبدالکریم بی آزار شیرازی " از انتشارات  که شرکت کنندگان پس از مطالعه کتاب به سوالات چهار گزینه ای پاسخ می دهند .  

وی اظهار داشت: به ۱۰ برگزیده این مسابقه جوایزی اهدا می شود و مهلت شرکت در این مسابقه ۴ آذر ماه است. 

صفایی نیا افزود: افراد علاقمند به حوزه کتاب و کتابخوانی برای شرکت در این مسابقه می توانند  پاسخ های خود را به آدرس ایمیل 《 mosavi201414@gmail.com 》 

یا دایرکت پیج اینستاگرامی هیئت اسکواش استان به آدرس 《 squash.kb》 ارسال کنند.

وی افزود: همچنین شرکت کنندگان برای مشاهده سوالات مسابقه نیز به آدرس پیج اینستاگرامی هیئت اسکواش استان  《squash.kb》مراجعه کنند.

 

نظر شما