معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی:

اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها یک وظیفه انسانی است

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۲:۵۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۸۸۶۳۳
اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها یک وظیفه انسانی است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: ظرفیت گرمخانه‌ اراک ۱۵ تخت برای مردان و ۱۳ تخت برای زنان است که باید در اختیار افراد بی‌خانمان قرار گیرد و تعلل در این زمینه پذیرفتنی نیست.

به گزارش برنا از اراک، بهروز اکرمی  در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی افزود: در اختیار قرار دادن گرمخانه اراک برای بی‌خانمان‌ها نیاز به مصوبه ندارد و در این راستا بهزیستی و سایر دستگاههای مسئول باید کمک دهند و بحث‌های بهداشتی و مراقبت‌های کرونایی نیز در آن مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه  نباید خدماتی که به راحتی امکان ارایه آن وجود دارد را سخت و پیچیده نشان داد، اظهار داشت: اسکان کارتن‌خواب‌ها و بی‌خانمان‌ها یک وظیفه انسانی است و اگر این افراد در روزهای سرد به دلیل نداشتن سرپناه جان خود را از دست دهند، باید ر مقابل خداوند پاسخگو بود.

اکرمی تصریح کرد: تعیین تکلیف مشکلات تبصره ۲ ماده ۱۶ در خصوص معتادان متجاهر نیز امری ضروری است و در این راستا همه فرمانداران در شهرستان‌ها باید موارد را رصد و پیگیری کرده و موانع را رفع کنند.

وی عنوان کرد: تبصره ۲ ماده ۱۶ موضوعی است که ضوابط آن تعریف شده اما در عمل اقدام سازنده‌ای صورت نمی‌گیرد که نیاز است این بخش بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز