معاون سیاسی امنیتی استانداری مرکزی؛

در آموزش مقابله با کرونا با موازی کاری و درهم ریختگی برنامه‌ها مواجه‌هستیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۵:۰۰:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۸۷۶۰
در  آموزش مقابله با کرونا با موازی کاری و درهم ریختگی برنامه‌ها مواجه‌هستیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: آموزش و اطلاع رسانی با محوریت امکان سنجی ذائقه مخاطبان جامعه در حوزه کرونا نیازمند تقویت بیشتر است.

به گزارش برنا از اراک ، بهروز اکرمی  در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی افزود: امروز افکار عمومی جامعه از پیام‌هایی با مضمون شست دست‌ها و ماسک زدن اقناع شده‌اند و باید با تولیدات نوین و کوتاه حوزه چند رسانه به مقابله با کرونا رفت.

وی ادامه داد: در حوزه اطلاع رسانی و آموزش مقابله با کرونا با نوعی موازی کاری و درهم ریختگی برنامه‌ها مواجه‌ایم که این امر باید در نشست‌های کارشناسی از سوی صاحبنظران موشکافی شود.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری مرکزی افزود: ابزار هنر در عرصه مقابله با کرونا هنوز آنچنان که باید و شاید به کار گرفته نشده و نمی توان با پیام‌های تکراری افکار عمومی را به سمت و سوی برنامه‌های پیشگیرانه سوق داد.

اکرمی تصریح کرد: ساخت برنامه‌های کوتاه، انیمیشن، اینفوگرافیک و فیلم‌های چند دقیقه‌ای با محوریت آموزش هدفمند نیاز این روزهای کشور است که در استان مرکزی باید برای آن برنامه ریزی کرد.

وی افزود: اخبار و اطلاع رسانی‌های حوزه کرونا باید از مراجع رسمی و قابل اعتماد شهروندان مخابره شود تا افکار عمومی دچار سردرگمی نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اضافه کرد: تولید محتوا و نیاز سنجی مخاطبان از سوی دانشگاه علوم پزشکی اراک تهیه و برای انتشار و بازنشر توسط رسانه‌های جمعی و صدا و سیما در اختیار شورای اطلاع رسانی استان قرار گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز